Περισσότερο χρόνο αφιερώνουμε «σερφάροντας» στα κοινωνικά δίκτυα παρά στην αποστολή email, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Nielsen Online.
Περισσότερο χρόνο αφιερώνουμε «σερφάροντας» στα κοινωνικά δίκτυα παρά στην αποστολή email, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Nielsen Online.
Τα δίκτυα κοινωνικών συναναστροφών καταταλαμβάνουν την τέταρτη θέση βάσει του χρόνου που δαπανώνται σε αυτά, μετά την αναζήτηση στο Διαδίκτυο, την επίσκεψη γενικών ιστότοπων και των ιστότοπων λογισμικού.
«Τα δύο τρίτα των σημερινών χρηστών του διαδικτύου είναι εγγεγραμμένα μέλη σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο και η τάση αυτή δεν φαίνεται να υποχωρεί», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Nielsen Online, Τζον Μπάρμπανγκ.
Το ένα στα έντεκα λεπτά που αφιερώνονται στο Διαδίκτυο δαπανώνται σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο, σύμφωνα με τα στοιχεία Δεκεμβρίου 2007-2008 που υποδηλώνουν αύξηση του χρόνου κατά 63% σε διάστημα ενός έτους.
Τα στοιχεία είναι ακόμη πιο εντυπωσιακά όσον αφορά το Facebook, τα μέλη του οποίου αφιερώνουν κατά 556% περισσότερο προσωπικό χρόνο στο πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.
Σημαντικές διαφορές στις προτιμήσεις των χρηστών παρατηρούνται σε επίπεδο εθνικότητας, με τους Βραζιλιάνους να αναδεικνύονται στους πιο ένθερμους υποστηρικτές των κοινωνικών δικτύων.
Μεταξύ των δικτύων, το Facebook κρατά τα σκήπτρα στην Αυστραλία, την Ισπανία, την Ελβετία, τη Γαλλία, τη Βρετανία και την Ιταλία, ενώ οι Αμερικανοί προτιμούν το MySpace, οι Ιάπωνες το εγχώριο Mixi και οι Βραζιλιάνοι το Orkut της Google.