Αλλαγές ετοιμάζει η BMW Sauber για το μονοθέσιο του Ρόμπερτ Κούμπιτσα στην Κίνα. Ο Πολωνός αναμένεται να χρησιμοποιήσει στο μονοθέσιο του το σύστημα Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας (KERS), το οποίο ο έτερος οδηγός της ομάδας Χάιντφελντ ήδη έχει δοκιμάσει.
Αλλαγές ετοιμάζει η BMW Sauber για το μονοθέσιο του Ρόμπερτ Κούμπιτσα στην Κίνα. Ο Πολωνός αναμένεται να χρησιμοποιήσει στο μονοθέσιο του το σύστημα Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας (KERS), το οποίο ο έτερος οδηγός της ομάδας Χάιντφελντ ήδη έχει δοκιμάσει.
Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος η BMW Sauber κλήθηκε να κατασκευάσει ένα ελαφρύτερο πλαίσιο της F1.09. Kαι αυτό γιατί το αυξημένο βάρος του Κούμπιτσα (σε σχέση με τον ομόσταυλό του) που φτάνει τα δέκα κιλά και το φορτίο του KERS θα έχουν επιπτώσεις αρνητικές στο ζύγισμα του μονοθεσίου και κατ’ επέκταση στη συμπεριφορά του, προκαλώντας ταχύτερη φθορά των ελαστικών.