Eντείνονται οι φήμες για επιστροφή της ιστορικής ομάδας της Lola στο χώρο της Φόρμουλα 1. Μέσα στα σχέδια της βρετανικής εταιρείας είναι να συμμετάσχει στο επόμενο παγκόσμιο πρωτάθλημα, το 2010.
Eντείνονται οι φήμες για επιστροφή της ιστορικής ομάδας της Lola στο χώρο της Φόρμουλα 1. Μέσα στα σχέδια της βρετανικής εταιρείας είναι να συμμετάσχει στο επόμενο παγκόσμιο πρωτάθλημα, το 2010. Το παρελθόν της Lola είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τα μονοθέσια της Φόρμουλα 1 καθώς τα κατασκεύαζε από το 1962 έως και το 1997, μία χρονιά κατά την οποία δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την προσπάθειά της.
Η απόφαση της FIA για συμμετοχή από το 2010 ομάδων με περιορισμένο προϋπολογισμό ύψους 30 εκατομμυρίων λιρών, έδωσε την ευκαιρία στην εταιρεία με έδρα το Χάντιγκτον να σχεδιάζει την επιστροφή της. Ηδη έχει αναθέσει σε στελέχη της να εξετάσουν το ενδεχόμενο συμμετοχής της σε αγώνες F1. Πάντως, διαθέτει την τεχνική, λειτουργική και οικονομική υποδομή για αυτό το βήμα της.
Μην ξεχνάμε ότι για πολλά χρόνια στο παρελθόν είχε συμμετάσχει με σημαντικές επιτυχίες στη Φόρμουλα 1 ενώ και μετά την απομάκρυνσή της δεν σταμάτησε να δραστηριοποιείται στους αγώνες όπως οι 24 ώρες του Λε Μαν, οι αγώνες Ιντικαρ κ.λπ. Επιπλέον στο εργοστάσιό της διαθέτει αεροδυναμική σήραγγα και γραμμή παραγωγής προδιαγραφών F1.
H επιστροφή της βρετανικής ομάδας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ήταν μία φιλοδοξία για τον εκτελεστικό πρόεδρο της Lola, Μάρτιν Μπιράν, ο οποίος την ανέλαβε μετά την κατάρρευσή της, το 1997.
«Μετά την ανακοίνωση για τη δυνατότητα συμμετοχής ομάδων με περιορισμένο προϋπολογισμό από το 2010 αποφασίσαμε να εξετάσουμε το ενδεχόμενο εξέλιξης ενός μονοθεσίου προκειμένου να συμμετάσχουμε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Η παροχή παγκοσμίου κλάσης μηχανολογικής τελειότητας, η προσφορά υψηλής ποιότητας λύσεων σε συνδυασμό με το "στενά" ελεγχόμενο οικονομικό καθεστώς, είναι στοιχεία του DNA της Lola την τελευταία δεκαετία» δήλωσε ο εκτελεστικός πρόεδρος της βρετανικής ομάδας και συνέχισε αποφασισμένος: «Η Lola διαθέτει τα τεχνικά μέσα, την ικανότητα και το know-how για να εξελίξει αυτοκίνητα που μπορεί να συναγωνιστούν στα υψηλά επίπεδα των αγώνων διεθνούς επιπέδου όπως η F1».
Ένα μονοθέσιο βέβαια για να συμμετάσχει, εκτός από ένα καλό πλαίσιο, χρειάζεται και έναν καλό κινητήρα. Συνεργάτης σε αυτή την προσπάθεια της Lola αναμένεται να είναι η Cosworth που θα τη βοηθήσει με έναν V8.
Πέραν της Lola, ένας ακόμη μνηστήρας για μία θέση στο grid της F1 από το 2010 είναι η αμερικάνικη USGPE (United States Grand Prix Engineering), πρώην USF1 των Κεν Αντερσον και Πίτερ Γουίντσορ, αντίστοιχα.