Αθλητικά
Παρασκευή, 24 Απριλίου 2009 18:41

F1: Ο «συνήθης» ύποπτος Ρόσμπεργκ

Παράδοση τείνει να κάνει τις ελεύθερες δομικές ο Νίκο Ρόσμπεργκ καθώς έχει επικρατήσει στις επτά από τις έντεκα που έχουν διεξαχθεί μέχρι στιγμής.

Παράδοση τείνει να κάνει τις ελεύθερες δοκιμές ο Νίκο Ρόσμπεργκ καθώς έχει επικρατήσει στις επτά από τις έντεκα που έχουν διεξαχθεί μέχρι στιγμής.

Ο Γερμανός πιλότος της Williams έχει δώσει εξαιρετικά δείγματα κατά την διάρκεια των δοκιμών, αλλά στον αγώνα μοιάζει σαν κάτι να του λείπει κι ενώ βρίσκεται κοντά στην επιτυχία, δυστυχώς (γι’ αυτόν) την τελευταία στιγμή αποτυγχάνει.

Εν πάση περιπτώσει ο Ρόσμπεργκ προτιμώντας τη μαλακή γόμα ελαστικών για την FW31, χρήζεται σε μία ακόμη περίοδο ελεύθερων δοκιμών ταχύτερος όλων με χρόνο 1:33.339. Η προσπάθειά του αυτή μόνο μηδαμινή δεν μπορεί να θεωρηθεί διότι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος αν κρίνει κανείς ότι η διαφορά των 13 πρώτων πιλότων κυμαίνεται στο 1 δευτερόλεπτο, ενώ τον πρώτο από τον 20ό χωρίζουν 1,45 δευτερόλεπτα!

Το δεύτερο καλύτερο χρόνο το απόγευμα σημείωσε προς έκπληξη πολλών ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός πρώην παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν εντυπωσίασε στις πρωϊνές δοκιμές καθώς βρέθηκε πολύ χαμηλά. Απόδοση που συνεχίστηκε και στην αρχή των απογευματινών δοκιμών. Στη συνέχεια όμως, αφαίρεσε μερικά καύσιμα από το μονοθέσιό του, βρήκε και το κατάλληλο στήσιμο και ανέκαμψε τερματίζοντας πίσω από τον Ρόσμπεργκ με διαφορά μόλις δύο δέκατα του δευτερολέπτου.

Τα νέα δεν ήταν τόσο ευχάριστα για τον έτερο οδηγό της γαλλικής ομάδας Νέλσον Πικέ Τζ. καθώς ένα τετ-α-κε κατά την διάρκεια των δοκιμών είχε ως αποτέλεσμα να σπάσει το εμπρός της R29. Ετσι, ο βραζιλιάνος εισήλθε στα πιτς για την αντικατάστασή του με αποτέλεσμα να πέσει στην 15η θέση.

Τον τρίτο καλύτερο χρόνο σήμερα το απόγευμα στο Μπαχρέιν σημείωσε ο Γιάρνο Τρούλι. Και οι δύο Toyota μπήκαν πολύ δυνατά και εκμεταλλευόμενες τη μαλακή γόμα των ελαστικών, γυρνούσαν την πίστα σε πολύ καλούς χρόνους. Λόγω του έντονου ανταγωνισμού μόνο ο Τρούλι κατάφερε να κρατηθεί στην τρίτη θέση ενώ ο Γκλοκ έπεσε στην όγδοη. Αιτία ήταν οι RB5 των Φέτελ και Βέμπερ που ανέβηκαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα, 15 λεπτά πριν τη λήξη των δοκιμών.

Πίσω τους βρέθηκε ο σταθερός σήμερα Τζένσον Μπάτον με πολλά καύσιμα (το συνηθίζει άλλωστε η Brawn GP) ενώ ο δεύτερος πιλότος της βρετανικής ομάδας Ρούμπενς Μπαρικέλο σημείωσε τον ένατο καλύτερο χρόνο.

Ευχάριστη έκπληξη ήταν η έβδομη θέση του Αντριαν Σούτιλ με την Force India. Τα μονοθέσια της ομάδας του ινδού δισεκατομμυριούχου Vijay Mallya έφεραν νέα αεροδυναμικά βοήθηματα, συμπεριλαμβανομένου και του διαχύτη δύο επιπέδων. Από την έναρξη των απογευματινών δοκιμών τόσο ο Σούτιλ όσο και ο Φιζικέλα, ανταγωνίζονταν «στα ίσα» τις υπόλοιπες μεγάλες ομάδες, αφήνοντας μάλιστα πίσω τους πολύ σημαντικά ονόματα της F1. Πέραν της έβδομης θέσης του Σούτιλ, ο έμπειρος Τζιανκάρλο Φιζικέλα σημείωσε τον δωδέκατο χρόνο.

Η πρώτη δεκάδα ολοκληρώνεται με τον Καζούκι Νακατζίμα και τη δεύτερη Williams, οποίος θα μπορεί να υπερηφανεύεται ότι ήταν ταχύτερος και από τις McLaren, Ferrari και BMW Sauber.

Και οι τρεις είδαν τους πιλότους τους να καταποντίζονται με το Λιούις Χάμιλτον να χάνει το χαμόγελο που του χάρισε η πρώτη θέση στις πρωϊνές δοκιμές. Το σίγουρο είναι ότι η Mclaren έκανε πολλές δοκιμές πάνω στα αεροδυναμικά βοηθήματα που θα φέρει το μονοθέσιο του βρετανού πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή. Εντούτοις η 11η θέση του Χάμιλτον και η 19η του Κοβαλάϊνεν προβληματίζουν τους ανθρώπους της ομάδας.

Η πανωλεθρία για τη Ferrari συνεχίζεται και στο Μπαχρέιν. Με τη μεσαία γόμα των ελαστικών Μάσα και Ραικόνεν δεν κατάφεραν τίποτα το εντυπωσιακό από την 16η και 18η θέση, αντίστοιχα.

Μπροστά από τη Ferrari, στη 13η και 14η θέση τερμάτισαν τα δύο μονοθέσια της Scuderia Toro Rosso των Μπουέμι και Μπουρντέ. Στις τελευταίες θέσεις, με έντονο προβληματισμό για τη συνέχεια βρέθηκε η BMW Sauber. Μπορεί το πρωί τα στελέχη της ομάδας να αναθάρρησαν λίγο με τη δεύτερη και τρίτη των Χάιντφελντ και Κούμπιτσα, το απόγευμα όμως, η απογοήτευση ήταν διάχυτη. Ο Γερμανός ήταν τελευταίος και ο Πολωνός 17ος.

Παρά τον προβληματισμό οι υπεύθυνοι της ομάδας όπως ο διευθυντής της BMW Μάριο Θίσεν δήλωσε πως η ομάδα δεν θα τα παρατήσει.