Ο Τζένσον Μπάτον σε έναν πολύ ενδιαφέρων αγώνα με πολλές προσπεράσεις και εναλλαγές θέσεων κατάφερε να πάρει μία πολύτιμη νίκη στην πίστα Σακχίρ του Μπαχρέιν. Μία νίκη που του έδωσε αέρα 12 βαθμών στην βαθμολογία των οδηγών από το δεύτερο ομόσταυλό του Ρούμπενς Μπαρικέλο (31 έναντι 19).
Ο Τζένσον Μπάτον σε έναν πολύ ενδιαφέρων αγώνα με πολλές προσπεράσεις και εναλλαγές θέσεων κατάφερε να πάρει μία πολύτιμη νίκη στην πίστα Σακχίρ του Μπαχρέιν. Μία νίκη που του έδωσε αέρα 12 βαθμών στην βαθμολογία των οδηγών από το δεύτερο ομόσταυλό του Ρούμπενς Μπαρικέλο (31 έναντι 19).
Το σημείο κλειδί που χάρισε την τρίτη νίκη σε τέσσερις αγώνες στο βρετανό πιλότο της Brawn GP ήταν το προσπέρασμά του στον πρώτο γύρο πάνω στο Λιούις Χάμιλτον. Μία παρακινδυνευμένη αλλά επιτυχημένη ενέργεια που του χάρισε την επαφή με τις πρώτες θέσεις. Στη συνέχεια κινούμενος σε γρήγορους ρυθμούς στον πρώτο γύρο των ανεφοδιασμών, ο 29χρονος πιλότος «πήρε κεφάλι» στον αγώνα και δεν κινδύνευσε μέχρι το τέλος.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, οποίος μετά τη νίκη στην Κίνα, ανέβηκε για δεύτερη φορά στο βάθρο των νικητών. Ο 21χρονος Γερμανός εκμεταλλεύτηκε τη λάθος επιλογή ελαστικών των Toyota και κατάφερε πριν και μετά το δεύτερο ανεφοδιασμό να «πιάσει» τον Γιάρνο Τρούλι και να τον περάσει, κατακτώντας τη δεύτερη θέση. Ο ίδιος ισχυρίστηκε ότι έχανε συνέχεια πίσω μέρος της RB5.
Πίσω από το Φέτελ και αρκετά απογοητευμένος τερμάτισε ο Γιάρνο Τρούλι. Ο Ιταλός, όπως δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου, προσδοκούσε να χαρίσει στην Toyota την πρώτη της φετινή νίκη αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερε.
Η αλήθεια είναι ότι η ιαπωνική ομάδα αυτοκτόνησε με τη λαθεμένη επιλογή σκληρών ελαστικών στον πρώτο ανεφοδιασμό. Επιλογή που έκανε τα μονοθέσια της πιο αργά στο σημείο του αγώνα που χρειάζονταν την ταχύτητα για να σταθεροποιήσουν τις θέσεις τους και να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Τρούλι έχασε κατά κράτος από το Φέτελ τη δεύτερη θέση και ότι ο Γκλοκ ενώ μέχρι τον πρώτο ανεφοδιασμό ήταν πρώτος με τον Ιταλό πίσω του, μόλις έβαλε τα σκληρά ελαστικά έχασε ούτε λίγο ούτε πολύ πέντε θέσεις, με αποτέλεσμα να τερματίσει τον αγώνα έβδομος. Τι κι αν η Toyota τον έβαλε σε τακτική τριών pitstop για να τον βοηθήσει, τίποτα δεν άλλαξε τη φθίνουσα πορεία του Γερμανού.
Μην ξεχνάμε ότι η απώλεια για την Toyota ήταν μεγάλη καθώς τα δύο της μονοθέσια ξεκίνησαν από την πρώτη σειρά εκκίνησης. Μία εκκίνηση στην οποία ο Γκλοκ εκμεταλλεύτηκε μία απροθυμία του κινητήρα της ΤF109 του poleman Τρούλι καινπετάχτηκε μπροστά δίνοντας ρυθμό στον αγώνα. Η συνέχεια όμως δεν ήταν η αναμενόμενη για την Toyota, η οποία όπως δήλωσε ο Τρούλι, θα ανασκουμπωθεί και θα περιμένει το επόμενο Grand Prix στις 10 Μαΐου, σε ευρωπαϊκό έδαφος.
Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Λιούις Χάμιλτον, την καλύτερη για φέτος, αποδεικνύοντας ότι η ανανέωση της MP4-24 αρχίζει να αποδίδει.
Πίσω από τον περυσινό Παγκόσμιο Πρωταθλητή βρέθηκε ο Ρούμπενς Μπαρικέλο, οποίος τερμάτισε μία θέση παραπάνω από εκείνη που ξεκίνησε τον αγώνα. Ο βραζιλιάνος πιλότος της Brawn GP ήταν σε τακτική τριών pit stop με το τελευταίο να του στοιχίζει σε χρόνο και να καταστρέφει τις ελπίδες του για κάτι καλύτερο από την πέμπτη θέση στον αγώνα.
Πίσω από το Μπαρικέλο τερμάτισε για πρώτη φορά φέτος στη Βαθμολογούμενη οκτάδα ο Κίμι Ραικόνεν. Ο Φιλανδός χάρισε μάλιστα και στους πρώτους βαθμούς στη Ferrari. Μία Ferrari που παρουσίασε κάποιες βελτιώσεις, αλλά εξακολουθούσε να στερείται ταχύτητας και να προβληματίζεται με το KERS. Ιδίως το τελευταίο ταλαιπώρησε πολύ το Φελίπε Μάσα που τερμάτισε 14ος.
Τη βαθμολογούμενη οκτάδα ολοκληρώνει ο Φερνάντο Αλόνσο με τη Renault, οποίος με έναν αθόρυβο αγώνα ξεκίνησε από την έβδομη θέση και τερμάτισε στην όγδοη.
Οι Williams Toyota δεν κατάφεραν κάτι σημαντικό στο Μπαχρέιν καθώς ο Νίκο Ρόσμπεργκ σε έναν ακόμη αγώνα δεν παρουσίασε κάτι αξιόλογο καθώς ένατος ξεκίνησε και ένατος τερμάτισε. Ο δεύτερος πιλότος της ομάδας Καζούκι Νακατζίμα επανέλαβε το σίριαλ που τον ήθελε να εγκαταλείπει. Να σημειωθεί ότι ήταν και ο μοναδικός.
Μία θέση πιο κάτω από το Ροσμπεργκ τερμάτισε ο Νέλσον Πικέ Τζ., οδηγώντας χωρίς λάθη, ενώ πίσω του βρέθηκε ο Μαρκ Βέμπερ που δεν μπόρεσε να κάνει πολλά καθώς ξεκίνησε από την 18η θέση.
Ο Κοβαλάινεν της McLaren έλαβε εκκίνηση 11ος και τερμάτισε 12ος, έχοντας μία άτυχη στιγμή με τον Κούμπιτσα στην πρώτη στροφή, γεγονός που τον έστειλε νωρίς στα πιτς για αλλαγή εμπρός ρύγχους.
Ο Σεμπαστιέν Μπουρντέ κυνήγησε τον Κοβαλάϊνεν με την πρώτη STR04 της Scuderia Toro Rosso όσο μπορούσε αλλά δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 13η θέση. Ο Τζιανκλάρλο Φιιισέλα ήταν… ο νικητής στην «εσωτερική» μάχη της Force India τερματίζοντας στην 15η θέση και μπροστά από τον Αντριαν Σούτιλ που ήταν 16ος ενώ στις δύο τελευταίες θέσεις βρέθηκαν οι δύο BMW Sauber των Κούμπιτσα και Χάιντφελντ, η κατρακύλα των οποίων συνεχίζεται και κανείς δεν ξέρει που θα σταματήσει.