Δύο σεμινάρια για την εκπαίδευση των επενδυτών πραγματοποιεί μέσα στον Ιούλιο στη Θεσσαλονίκη, η εταιρεία χρηματιστηριακών σεμιναρίων Investor. Το πρώτο που θα πραγματοποιηθεί από τις 21 έως και τις 23 τρέχοντος έχει θέμα «Τεχνική Ανάλυση Χρηματιστηρίου» και το δεύτερο που θα διεξαχθεί από τις 28 έως και τις 30 Ιουλίου, έχει θέμα «Ανώτερες Τεχνικές Metastock».
Τα δύο σεμινάρια που θα γίνουν στο ξενοδοχείο Capitol της συμπρωτεύουσας, έχουν στόχο αφ΄ενός την εκμάθηση των «μυστικών» του ΧΑΑ και αφ΄ετέρου την αυτόματη διερεύνηση όλων των μετοχών που διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο και την εξεύρεση των «ευκαιριών».