Οι ομάδες της Φόρμουλα Ένα θα λάβουν μεγαλύτερη ελευθερία σε τεχνικά θέματα, εάν δεχθούν να μετέχουν στο πρωτάθλημα του 2010, τηρώντας το -προαιρετικό- όριο των 40 εκατομμυρίων λιρών (44,81 εκατ. ευρώ) στον προϋπολογισμό τους.
Οι ομάδες της Φόρμουλα Ένα θα λάβουν μεγαλύτερη ελευθερία σε τεχνικά θέματα, εάν δεχθούν να μετέχουν στο πρωτάθλημα του 2010, τηρώντας το -προαιρετικό- όριο των 40 εκατομμυρίων λιρών (44,81 εκατ. ευρώ) στον προϋπολογισμό τους, όπως ανακοίνωσε σήμερα η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA).
Επίσης, ο ανώτατος αριθμός μονοθεσίων που επιτρέπεται να λάβουν μέρος στο πρωτάθλημα αυξήθηκε από 24 σε 26, με κάθε ομάδα να έχει δικαίωμα να χρησιμοποιήσει δύο.
Ακόμη η FIA, η οποία είχε αρχικά καταθέσει πρόταση για ανώτατο όριο ύψους 30 εκατομμυρίων λιρών στο μπάτζετ των ομάδων, έκανε γνωστό ότι τα έξοδα μάρκετινγκ και φιλοξενίας, οι αποδοχές των οδηγών και ενδεχόμενα πρόστιμα και ποινές θα εξαιρούνται από αυτό το όριο.
Το ίδιο θα συμβεί και με μερίσματα που θα πληρωθούν από έσοδα, τα οποία έχουν σχέση με τη συμμετοχή στο πρωτάθλημα, και κάθε δαπάνη, για την οποία η ομάδα μπορεί να αποδείξει ότι δεν επηρεάζει την απόδοσή της στο πρωτάθλημα.
Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA, το οποίο συνεδρίασε χθες στο Παρίσι, συμφώνησε ακόμη ότι το 2010 το κόστος για τους κινητήρες θα εξαιρεθεί από το ύψος του μπάτζετ, προκειμένου να ενθαρρυνθούν οι εργοστασιακές ομάδες να υιοθετήσουν αυτό το όριο στον προϋπολογισμό τους.
ΑΠΕ-MΠΕ, Reuters