Πρώτο Grand Prix επί ευρωπαϊκού εδάφους για φέτος και οι ομάδες μεσούσης της αγωνιστικής περιόδου ετοιμάζουν αλλαγές στα μονοθέσιά τους. Ετσι λοιπόν, στην Βαρκελώνη, πέμπτο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, BMW Sauber ανακοίνωσε ότι δεν θα χρησιμοποιήσει ούτε το Σύστημα Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας ούτε το διαχύτη δύο επιπέδων.
Πρώτο Grand Prix επί ευρωπαϊκού εδάφους για φέτος και οι ομάδες μεσούσης της αγωνιστικής περιόδου ετοιμάζουν αλλαγές στα μονοθέσιά τους. Ετσι λοιπόν, στην Βαρκελώνη, πέμπτο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, BMW Sauber ανακοίνωσε ότι δεν θα χρησιμοποιήσει ούτε το Σύστημα Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας ούτε το διαχύτη δύο επιπέδων.
Η γερμανική ομάδα, μέσω του γενικού της διευθυντή Μάριο Θίσεν, αποκάλυψε ότι θα αναγκαστεί να εγκαταλείψει το KERS στην Ισπανία διότι έχει ετοιμάσει νέο αεροδυναμικό πακέτο, το οποίο δεν θα είναι αποτελεσματικό με το KERS. Πέραν όμως της Ισπανίας, η BMW Sauber δεν θα χρησιμοποιήσει το KERS και στο Grand Prix του Μονακό ενώ προτίθεται να το επαναφέρει στην Τουρκία.
Μέχρι στιγμής, ο Νικ Χάιντφελντ είχει επιλέξει να τρέξει με το KERS και στους τέσσερις αγώνες του Πρωταθλήματος, τερματίζοντας μάλιστα στη δεύτερη θέση στη Μαλαισία. Ο έτερος οδηγός της BMW Sauber Ρόμπερτ Κούμπιτσα μόλις στον προηγούμενο αγώνα κατάφερε να χρησιμοποιήσει το Σύστημα Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας, λόγω των προβλημάτων κατανομής βάρους στο μονοθέσιο του που προκαλούνται από το αυξημένο ύψος και το βάρος του.
Η BMW Sauber έχει σημειώσει αξιόλογη πρόοδο στην εξέλιξη του KERS και δεν αντιμετωπίζει προβλήματα στην λειτουργία του, όπως π.χ. η Ferrari. Τη θετική αυτή προσπάθεια της γερμανικής εταιρείας δήλωσε και ο γενικός διευθυντής της, Μάριο Θίσεν: «Από τεχνική πλευράς τα αποτελέσματα είναι θετικά. Το σύστημα έχει δουλέψει άψογα μέχρι στιγμής».
ΠαρΆόλα αυτά η ομάδα δεν διανύει την καλύτερη χρονιά της, διότι μπορεί το KERS να δουλεύει ακόμη και στις πιο αντίξοες συνθήκες όπως π.χ. στη Μαλαισία, αλλά το μονοθέσιο δεν είναι ανταγωνιστικό και η ομάδα απέχει πολύ από την κορυφή με συγκομιδή μόλις τέσσερις βαθμούς.
Πέραν όμως του KERS, η ΒΜW Sauber δεν αναμένεται στην Βαρκελώνη να παρουσιάσει το νέο διαχύτη δύο επιπέδων, όπως αρχικά σχεδίαζε, διότι δεν θα είναι έτοιμος. Αν και η γερμανική ομάδα κατέβαλε σημαντικές προσπάθειες στην εξέλιξή του, εντούτοις επέλεξε τελικά να μην τον συμπεριλάβει στο συνολικό αεροδυναμικό πακέτο που έχει ετοιμάσει για την Βαρκελώνη.
Ακόμη βέβαια η BMW Sauber δεν έχει βάλει χρονικό περιθώριο για το πότε και σε πιο Grand Prix αναμένεται να παρουσιάσει το νέο αεροδυναμικό βοήθημα.