«Ο διάλογος που αναπτύσσεται αυτόν τον καιρό στην Ελλάδα για την αναμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος στοχεύει αποκλειστικά να προετοιμάσει τη χώρα, κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο, απέναντι στις προκλήσεις, που δημιουργεί η οικονομική κρίση» ανέφερε κατά την παρέμβασή του στο συμβούλιο υπουργών Παιδείας της ΕΕ, που πραγματοποιήθηκε σήμερα στις Βρυξέλλες, ο ¶ρης Σπηλιωτόπουλος.
«Ο διάλογος που αναπτύσσεται αυτόν τον καιρό στην Ελλάδα για την αναμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος στοχεύει αποκλειστικά να προετοιμάσει τη χώρα, κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο, απέναντι στις προκλήσεις, που δημιουργεί η οικονομική κρίση» ανέφερε κατά την παρέμβασή του στο συμβούλιο υπουργών Παιδείας της ΕΕ, που πραγματοποιήθηκε σήμερα στις Βρυξέλλες, ο ¶ρης Σπηλιωτόπουλος.
«Σκοπός (του διαλόγου) είναι να εκσυγχρονιστεί το σχολείο και κυρίως να ενισχυθεί, όσο το δυνατόν, η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών από το ελληνικό πανεπιστήμιο», πρόσθεσε ο υπουργός Παιδείας.
«Η χώρα μας δεν υπολείπεται σε εθνικές πρωτοβουλίες. Τα προβλήματα, όμως, που αντιμετωπίζουν όλα τα κράτη μέλη είναι κοινά και στο πλαίσιο αυτό συμφωνήσαμε ότι η ανταλλαγή των ορθών, των χρήσιμων και των ρεαλιστικών πρακτικών μπορεί να βοηθήσει την ανάπτυξη των εκπαιδευτικών συστημάτων σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, άρα και στη δική μας», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Σε μία περίοδο που η Ευρώπη βρίσκεται αντιμέτωπη με υψηλά ποσοστά ανεργίας, λόγω της οικονομικής κρίσης, οι υπουργοί Παιδείας της ΕΕ τόνισαν την ανάγκη να ενισχυθεί η εκπαιδευτική διαδικασία σε επιστημονικό επίπεδο και σε εξειδίκευση, έτσι ώστε η ΕΕ να μπορέσει να αντιμετωπίσει τα κοινωνικά ζητήματα, που επιτείνει η οικονομική κρίση, όπως π.χ. η περιθωριοποίηση μεγάλων τμημάτων του πληθυσμού.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ