Μετά την Prodrive, τη Lola ήρθε και η σειρά της Litespeed να εκδηλώσει ενδιαφέρον για να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 το 2010. Η βρετανική εταιρεία με έδρα το Nόρφολκ που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα F3 της χώρας της, επιθυμεί την επόμενη χρονιά να γίνει η 13η ομάδα που θα βρεθεί στο grid της F1.
Μετά την Prodrive, τη Lola ήρθε και η σειρά της Litespeed να εκδηλώσει ενδιαφέρον για να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 το 2010. Η βρετανική εταιρεία με έδρα το Nόρφολκ που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα F3 της χώρας της, επιθυμεί την επόμενη χρονιά να γίνει η 13η ομάδα που θα βρεθεί στο grid της F1.
Για την προσπάθειά της αυτή αναμένεται να συνεργαστεί με την εταιρεία MGI Ltd, για τη θέση του τεχνικού συμβούλου, ιδιοκτήτης της οποίας είναι ένας παλιός γνώριμος της F1, ο Μάικ Γκασκόιν. Ο βρετανός είναι αρκετά γνωστός στην στο χώρο καθώς έχει διατελέσει στέλεχος σε αρκετές ομάδες όπως τη Jordan, τη Renault, τη Toyota και πιο πρόσφατα την Force India.
Το ανώτατο όριο στον προϋπολογισμό των ομάδων (40 εκατομμύρια λίρες) και οι τεχνικές ελευθερίες που θα έχουν όσοι αποδεχθούν το συγκεκριμένο κανονισμό που προωθεί η FIA για το 2010, ώθησαν τη βρετανική ομάδα να εξετάσει το ενδεχόμενο συμμετοχής στην F1.
«Δεν ξέρουμε ακόμα αν ο κανονισμός για τις ομάδες που θα αποδεχθούν το budget cap αλλάξει και φυσικά δεν γνωρίζουμε αν η αίτησή μας θα γίνει δεκτή. Μπορεί ο νέος κανονισμός να απορριφθεί», αναφέρει ο γενικός διευθυντής της ομάδας Νίνο Τζατζ.
Εκείνο που προβληματίζει τη Litespeed είναι ότι δεν έχει αρκετό χρόνο ώστε να είναι έτοιμη μέχρι το 2010 για αυτό το λόγο θα χρειαστεί να κάνει υπέρβαση. Θεωρεί δε ότι η περίοδος είναι κατάλληλη για την βρετανική ομάδα να μεταπηδήσει στην F1 ενώ κρίνει άκρως εποικοδομητική τη συνεργασία με την MGI και το Μάικ Γκάσκόν διότι η εμπειρία και ο επαγγελματισμός τους, αναμένεται να συνδράμουν σημαντικά στη δύσκολη και ενδιαφέρουσα προσπάθειά της.
Ο γενικός διευθυντής της ομάδας Νίνο Τζατζ πριν από τη Litespeed είχε συνεργαστεί την περίοδο 1989-1991 με την ομάδα της Lotus.