Ανυποχώρητος παρουσιάζεται ο πρόεδρος της FIA Μαξ Μόσλει στους όρους της FOTA. Ο 69χρονος Βρετανός δεν φαίνεται διατεθειμένος να οπισθοχωρήσει και να αποδεχτεί τις προτάσεις των μελών της Ενωσης, τερματίζοντας παράλληλα την κρίση που έχει δημιουργηθεί.
Ανυποχώρητος παρουσιάζεται ο πρόεδρος της FIA Μαξ Μόσλει στους όρους της FOTA. Ο 69χρονος Βρετανός δεν φαίνεται διατεθειμένος να οπισθοχωρήσει και να αποδεχτεί τις προτάσεις των μελών της Ενωσης, τερματίζοντας παράλληλα την κρίση που έχει δημιουργηθεί.
Την προηγούμενη Παρασκευή, τελευταία ημέρα υποβολής των αιτήσεων για το πρωτάθλημα του 2010, η FOTA, η Ενωση των ομάδων που «τρέχουν» στη Φόρμουλα 1 (πλην της Williams, την οποία είχαν αποπέμψει) ανακοίνωσε ότι θα συμμετάσχει την επόμενη χρονιά, υπό μερικές προϋποθέσεις.
Στους όρους της ζητούσε μεταξύ άλλων να απορριφθούν οι νέοι κανονισμοί που αφορούν το budget cap και τις τεχνικές ελευθερίες που το συνοδεύουν. Επιπλέον, ξεκαθάρισε ότι όλα εξαρτώνται από την υπογραφή της συνθήκης Ομονοίας έως τις 12 Ιουνίου. Συν τοις άλλοις, αποσαφήνισε ότι κριτήριο για τη θέσπιση των νέων κανονισμών που θα ισχύουν για όλους θα αποτελούν οι όροι που εφαρμόζονται φέτος.
Η FOTA ξεκαθάρισε ότι αν οι προτάσεις της δεν ισχύσουν, τότε η συμμετοχή της (όλων των ομάδων δηλαδή ως σύνολο) για το 2010 θα θεωρηθεί άκυρη.
Επίσημη αντίδραση από τη FIA μέχρι στιγμής δεν υπάρχει αλλά ο πρόεδρός της Μαξ Μόσλεϊ χαρακτήρισε «μη ρεαλιστικές» τις εισηγήσεις της Ενωσης.
«Εμείς θεσπίζουμε τους κανόνες», φέρεται να δήλωσε σε περιοδικό σχετικά με τη FIA, την Ομοσπονδία που διοικεί το άθλημα από το 1950. «Το εφαρμόζουμε από το 1960 και θα συνεχίσουμε να το εφαρμόζουμε», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ωστόσο, ο 69χρονος Βρετανός δήλωσε ότι δεν γνωρίζει αν η κρίση που έχει δημιουργηθεί οδεύει σε λύση, χαρακτηρίζοντας τους περισσότερους από τους όρους της FOTA ως «μη ρεαλιστικούς».
Ειδικότερα διευκρίνισε ότι π.χ. το προσχέδιο που ετοίμασαν οι ομάδες και πρότειναν ως συνθήκη Ομονοίας, ολοκληρώθηκε πολύ αργά, γεγονός που καθιστά παράλογη την υπογραφή του μέχρι τις 12 Ιουνίου. Επιπλέον, ο πρόεδρος της FIA κατέκρινε τις ομάδες για την υποβολή της συμμετοχής τους στο πρωτάθλημα του 2010, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, θεωρώντας μάλιστα ότι με αυτή τους την κίνηση θέλησαν να δυσκολέψουν τις νέες ομάδες.
Χαρακτήρισε επίσης ειρωνεία τη συνάντηση στο γιοτ του Φλάβιο Μπριατόρε, στο πολυτελές Μονακό προκειμένου να συζητήσουν τρόπους μείωσης του κόστους συμμετοχής.
Όπως και να 'χει, το σίριαλ συνεχίζεται και αναμένεται να υπάρξουν κι άλλα ενδιαφέροντα επεισόδια.