Το μέγεθος της διαφημιστικής αγοράς μέσω διαδικτύου της Ρουμανίας το 2008 αυξήθηκε κατά 70% σε σχέση με το 2007 και σε απόλυτα μεγέθη προσέγγισε τα 72,417 εκατ. λέι (20 εκατ. ευρώ περίπου), σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας Romanian Online Advertising Study που πραγματοποίησε η IAB Romania και η PricewaterhouseCoopers Romania.
Το μέγεθος της διαφημιστικής αγοράς μέσω διαδικτύου της Ρουμανίας το 2008 αυξήθηκε κατά 70% σε σχέση με το 2007 και σε απόλυτα μεγέθη προσέγγισε τα 72,417 εκατ. λέι (20 εκατ. ευρώ περίπου), σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας Romanian Online Advertising Study που πραγματοποίησε η IAB Romania και η PricewaterhouseCoopers Romania.
Το 2007το μέγεθος της αγοράς διαδικτυακής διαφήμισης προσέγγισε τα 42,6 εκατ. λέι. Στο πρώτο εξάμηνο του 2008 ο συνολικός κύκλος εργασιών των εταιρειών που δραστηριοποιούνται η συγκεκριμένη αγορά κατέγραψε εντυπωσιακή αύξηση κατά 110% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2007.
Ωστόσο, στο δεύτερο εξάμηνο του έτους η ανάπτυξη της αγοράς επιβραδύνθηκε σημαντικά και αυξήθηκε κατά 46% σε ετήσια βάση.
Balkan Markets Daily