Κόσμος
Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2009 11:07

Παρίσι, η πόλη με το πιο ισχυρό «brand»

Μπορεί το Σίδνεϊ να αναδείχθηκε ως η πόλη με τους φιλικότερους κατοίκους, την καλύτερη ποιότητα ζωής και το καλύτερο κλίμα, αλλά έχασε την πρωτιά από το Παρίσι, το οποίο θεωρείται πιο ενδιαφέρουσα πόλη με ισχυρότερο «brand».

Μπορεί το Σίδνεϊ να αναδείχθηκε ως η πόλη με τους φιλικότερους κατοίκους, την καλύτερη ποιότητα ζωής και το καλύτερο κλίμα, αλλά έχασε την πρωτιά από το Παρίσι, το οποίο θεωρείται πιο ενδιαφέρουσα πόλη με ισχυρότερο «brand».

Ο δείκτης CBI (2009 Anholt-GfK Roper City Brands IndexSM) ταξινομεί τις πόλεις του πλανήτη με βάση τη γνώμη 10.000 κατοίκων από 20 χώρες που παρομοιάζουν τις πόλεις με «επωνυμίες» (brands) και αξιολογεί τη φήμη και την εικόνα που έχει διαμορφωθεί για καθεμία από τις 50 μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα κλήθηκαν να ταξινομήσουν τις 50 μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου σύμφωνα με έξι κατηγορίες κριτηρίων, όπως η «παρουσία» ή το πόσο γνωστή είναι μια πόλη και η παγκόσμια συνεισφορά της, τον «τόπο», δηλαδή την καθαριότητα ή το κλίμα της, τον «παλμό», δηλαδή πόσο ενδιαφέρον είναι ο τρόπος ζωής που προσφέρει και τις «δυνατότητες», δηλαδή πόσο καλή θεωρείται μια πόλη από πλευράς επαγγελματικών ευκαιριών, ανεύρεσης εργασίας και διαμονής.

Πρώτο στον κατάλογο των ισχυρών brands έρχεται το Παρίσι και ακολουθούν το Σίδνεϊ, το Λονδίνο, η Ρώμη, η Νέα Υόρκη, η Βαρκελώνη, το Σαν Φραγκίσκο, το Λος ¶ντζελες, η Βιέννη και η Μαδρίτη.

Πηγή: Reuters