Αθλητικά
Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2009 17:30

F1: Η καρδιά του παγκόσμιου πρωταθλητή

Η McLaren Mercedes δείχνει αποφασισμένη να πάρει τη νίκη μέσα στην Ουγγαρία καθώς υπερίσχυσε των υπολοίπων στις δύο σημερινές περιόδους των ελεύθερων δοκιμών. Το πρωΐ ταχύτερος ήταν ο Χέικι Κοβαλάινεν, το απόγευμα ήταν η σειρά του Λιούς Χάμιλτον να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο (1:22.079).

Η McLaren Mercedes δείχνει αποφασισμένη να πάρει τη νίκη μέσα στην Ουγγαρία καθώς υπερίσχυσε των υπολοίπων στις δύο σημερινές περιόδους των ελεύθερων δοκιμών. Το πρωΐ ταχύτερος ήταν ο Χέικι Κοβαλάινεν, το απόγευμα ήταν η σειρά του Λιούς Χάμιλτον να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο (1:22.079).

Στον τελευταίο γύρο ο περυσινός παγκόσμιος πρωταθλητής «έκλεψε» την πρώτη θέση από τον Φινλανδό ομόσταυλό του. Οι χρόνοι του ήταν σαφώς καλύτεροι όταν την τελευταία μισή ώρα των δοκιμών χρησιμοποίησε ελαστικά με την πιο μαλακή γόμα. Ετσι, από ένατος που ήταν, κατάφερε να πάρει την «πρωτιά», αν και είχε μία μικρή και ανώδυνη, όπως φάνηκε, έξοδο.

Ο Κοβαλάινεν πάντως δείχνει αποφασισμένος να ξεκινήσει από τις πρώτες θέσεις τον αγώνα και γιατί όχι να τον κερδίσει.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Νίκο Ρόζμπεργκ, δίνοντας μάχη με τις δύο McLaren και φορώντας μάλιστα τη σκληρή γόμα. Πέμπτος ήταν ο δεύτερος πιλότος της Williams, Καζούκι Νακατζίμα, όπως και το πρωΐ.

Ο Μαρκ Ουέμπερ παρέμεινε τέταρτος (όπως το πρωΐ) αν και στα τελευταία, καθοριστικά λεπτά των ελεύθερων δοκιμών βρισκόταν στα πιτς λόγω υδραυλικού προβλήματος. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ βελτίωσε την απόδοσή του το απόγευμα ανεβαίνοντας στην έκτη θέση.

Το ίδιο ισχύει και για τον Ρούμπενς Μπαρικέλο με την πρώτη Brawn GP που ήταν έβδομος. Ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία Τζένσον Μπάτον βρέθηκε πολύ χαμηλά, μόλις 13ος.

Παρά τη βλάβη στα ηλεκτρικά της TF 109 ο Γιάρνο Τρούλι κατάφερε να τερματίσει όγδοος. Το μονοθέσιο του ιταλού πιλότου ακινητοποιήθηκε μέσα στην πίστα περίπου στη μέση των δοκιμών ενώ έχασε πολύτιμο χρόνο για να το μεταφέρει στα πιτς. Εντούτοις, οι μηχανικοί της Toyota το επισκεύασαν και λίγο πριν εκπνεύσουν τα 90 λεπτά μπόρεσε να ξαναμπεί στην πίστα. Ο Τίμο Γκλοκ ανέβηκε τέσσερις θέσεις σε σχέση με το πρωΐ, σημειώνοντας τον δέκατο καλύτερο χρόνο.

Μία θέση πιο πάνω από τον γερμανό πιλότο της Toyota, βρέθηκε ο Νικ Χαίντεφελντ με την πρώτη BMW Sauber. Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα δεν κατάφερε τίποτα καλύτερο από την 14η θέση.

Ο Κίμι Ραικόνεν έσωσε την… τιμή της Ferrari, μόλις από την ενδέκατη θέση, τη στιγμή που ο Φελίπε Μάσα αντιμετώπισε πολλά προβλήματα, έχοντας πολλές εξόδους για να καταλήξει 18ος.

Η Renault δεν παρουσίασε κάτι αξιόλογο στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών. Ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν δωδέκατος με μία μικρή έξοδο που δεν του στοίχισε και ο Νέλσον Πικέ, 15ος, αν και ξεκίνησε δυναμικά.

Τις δύο επόμενες θέσεις κατέλαβαν τα μονοθέσια της Force India με τους Σούτιλ και Φιζιεκέλα. Ο πρώτος έμεινε αρκετή ώρα στα πιτς ενώ ο δεύτερος ανέβηκε προς στιγμήν στη δεύτερη θέση, σημειώνοντας πολύ καλούς χρόνους, αλλά στη συνέχεια έμεινε πίσω.

Στις δύο τελευταίες θέσεις (19η και 20η) ήταν τα μονοθέσια της Toro Rossο με πρώτο τον Σεμπαστιέν Μπουέμι και δεύτερο τον Χάιμε Αλγουερσουάρι. Ο Ισπανός «ρούκι» πραγματοποίησε πολλούς γύρους ώστε να συνηθίσει το μονοθέσιο του, βελτιώνοντας μάλιστα τους χρόνους του.