Με διαφορά προηγούνται τα κορίτσια από τα αγόρια της προσχολικής ηλικίας σε ένα μεγάλο εύρος δεξιοτήτων, από την ανάγνωση και τη γραφή, έως την ικανότητα συγκέντρωσης, σύμφωνα με κρατική έρευνα στη Βρετανία.
Με διαφορά προηγούνται τα κορίτσια από τα αγόρια της προσχολικής ηλικίας σε ένα μεγάλο εύρος δεξιοτήτων, από την ανάγνωση και τη γραφή, έως την ικανότητα συγκέντρωσης.
Αυτό είναι το πόρισμα κρατικής έρευνας στη Βρετανία, η οποία συνέκρινε τις επιδόσεις 4χρονων αγορών και κοριτσιών σε βασικές δεξιότητες. Η έρευνα έδειξε, μεταξύ άλλων, χάσμα 20 ποσοστιαίων μονάδων στην ικανότητα γραφής μεταξύ των δύο φύλων, με προβάδισμα των κοριτσιών.
Είναι η πρώτη κρατική έρευνα που δημοσιεύεται στη Βρετανία η οποία κάνει διαχωρισμό των δύο φύλων και συγκρίνει τις επιδόσεις τους σε 117 διαφορετικές κατηγορίες δεξιοτήτων. Όπως αποδείχθηκε, τα αγόρια πετυχαίνουν καλύτερα σκορ μόνο σε 3 από τις 117 δοκιμασίες: στην αφομοίωση νέων τεχνολογιών και στα οικοδομικά κατασκευαστικά έργα.
Σαφές προβάδισμα κατέχουν τα κορίτσια στους δημιουργικούς τομείς όπου απαιτείται φαντασία –τέχνη, θέατρο– στους οποίους τα πήγε καλά το 71% των κοριτσιών έναντι του 52% των αγοριών. Επίσης, ενώ τα τρία τέταρτα των κοριτσιών είναι σε θέση στην προσχολική ηλικία να γράψουν μια λίστα με ψώνια ή ένα γράμμα στον Αϊ-Βασίλη, μόνο τα μισά αγόρια τα καταφέρνουν. Τέλος, το 26 των αγορών δεν μπορούν να γράψουν το όνομά τους, ενώ αυτό ισχύει μόνο για το 15% των κοριτσιών.
«Η οικονομία βασίζεται στις επικοινωνιακές ικανότητες και τα κορίτσια φαίνεται να τα καταφέρουν πολύ καλύτερα. Εάν δεν αναλάβουμε δράση, τα αγόρια δεν θα είναι έτοιμα να βγουν στην αγορά εργασίας και να αντιμετωπίσουν τις μελλοντικές προκλήσεις», επισημαίνει η Αν Μάουντφορντ από το φιλανθρωπικό ίδρυμα 4Children.
Πηγή: The Independent