Μειωμένη θα είναι φέτος η διαφημιστική πίτα για τα μεγάλα αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτυα. Όπως αναφέρει το Reuters, οι σχετικές διαπραγματεύσεις μεταξύ των διοικήσεων των σταθμών και των διαφημιστικών εταιρειών για την τηλεοπτική περίοδο 2009-2010 ολοκληρώθηκαν αργά την Πέμπτη.
Μειωμένη θα είναι φέτος η διαφημιστική πίτα για τα αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτυα ABC, NBC, CBS και Fox. Όπως αναφέρει το Reuters, οι σχετικές διαπραγματεύσεις μεταξύ των διοικήσεων των σταθμών και των διαφημιστικών εταιρειών για την τηλεοπτική περίοδο 2009-2010 ολοκληρώθηκαν αργά την Πέμπτη.
Όπως έγινε γνωστό, οι διαφημιστικές εταιρείες αγόρασαν περίπου 15% λιγότερο εμπορικό χρόνο από τα ανωτέρω δίκτυα σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν, ενώ, για πρώτη φορά μετά από οκτώ χρόνια, πλήρωσαν λιγότερα χρήματα για τον τηλεοπτικό χρόνο που αγόρασαν.
Οι σχετικές συμφωνίες ολοκληρώθηκαν έπειτα από μήνες διαπραγματεύσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι παραδοσιακά οι συμφωνίες για την πώληση του τηλεοπτικού χρόνου της προσεχούς σεζόν ολοκληρώνονται τον Ιούνιο.
«Τα πρακτορεία media βρίσκονται σε δύσκολη θέση, ακροβατώντας ανάμεσα στις προσδοκίες των πελατών και στις πραγματικότητες της αγοράς», σχολίασε στο Reuters στέλεχος καναλιού, αναφερόμενο στους αγοραστές που διαπραγματεύονται την πώληση χρόνου εκ μέρους των διαφημιστικών εταιρειών.
«Μας πήρε ένα μήνα προκειμένου να βρούμε μια ισορροπία σε αυτό το θέμα», συμπλήρωσε.