Για το σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας (KERS) έχει γίνει πολύ συζήτηση πριν ξεκινήσει η σεζόν και κάποιες ομάδες το χρησιμοποίησαν, ενώ κάποιες άλλες όχι. Στη Renault έκαναν χρήση αυτού στην αρχή, όμως στη συνέχεια το εγκατέλειψαν και τώρα εξετάζουν την επαναφορά του στην R29, καθώς έχουν δει ότι είναι αρκετά χρήσιμο στους αγώνες.
Για το σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας (KERS) έχει γίνει πολύ συζήτηση πριν ξεκινήσει η σεζόν και κάποιες ομάδες το χρησιμοποίησαν, ενώ κάποιες άλλες όχι. Στη Renault έκαναν χρήση αυτού στην αρχή, όμως στη συνέχεια το εγκατέλειψαν και τώρα εξετάζουν την επαναφορά του στην R29, καθώς έχουν δει ότι είναι αρκετά χρήσιμο στους αγώνες.
Στη Renault σκέφτονται να επαναφέρουν το σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας στα μονοθέσιά τους, αφού έχουν δει ότι δείχνει αρκετά χρήσιμο στους αγώνες και, όπως είπε ο τεχνικός διευθυντής της γαλλικής ομάδας, Μπομπ Μπελ, εξετάζουν την επαναφορά του στο Γκραν Πρι της Ιταλίας που θα γίνει στη Μόντσα. «Πάντα φέρνουμε νέες αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο και για τους επόμενους αγώνες θα χρησιμοποιήσουμε ένα νέο πακέτο χαμηλής κάθετης δύναμης.
Όσο για το KERS, δεν σχεδιάζουμε να το χρησιμοποιήσουμε στο Σπα αλλά το εξετάζουμε για τη Μόντσα, καθώς πιστεύουμε ότι μπορεί να μας προσφέρει μεγάλο πλεονέκτημα εκεί», είπε ο Μπελ και παραδέχτηκε ότι περίμεναν περισσότερα στον αγώνα της Βαλένθια από την έκτη θέση του Φερνάντο Αλόνσο. «Ήταν καλό που επιστρέψαμε στους βαθμούς αλλά συνολικά είμαστε λίγο απογοητευμένοι γιατί πιστεύαμε ότι θα μπορέσουμε να παλέψουμε για το βάθρο.
Ο Φερνάντο ήταν πολύ γρήγορος στις ελεύθερες δοκιμές και ήμασταν σίγουροι ότι μπορούσε να βρεθεί στην πρώτη σειρά αλλά δυστυχώς είχε ένα πρόβλημα στα φρένα και ξεκίνησε 8ος. Το να κερδίσει δύο θέσεις σε ένα σιρκουί πόλης, που τα προσπεράσματα είναι πολύ δύσκολα, ήταν το περισσότερο που μπορούσαμε να ελπίζουμε».
Πηγή: www.gazzetta.gr