Πτώση 29% παρουσιάζουν τα έσοδα των αμερικανικών εφημερίδων από τις διαφημίσεις στο δεύτερο τρίμηνο του έτους, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Εφημερίδων(NAA).
Πτώση 29% παρουσιάζουν τα έσοδα των αμερικανικών εφημερίδων από τις διαφημίσεις στο δεύτερο τρίμηνο του έτους, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Εφημερίδων(NAA).
Ο έντυπος Τύπος και οι δημοσιεύσεις στο Ιντερνετ απέφεραν 6,8 δισ. δολάρια από διαφημίσεις στην ίδια χρονική περίοδο, έναντι 9,6 δισ. δολάρια το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Οι εφημερίδες επλήγησαν περισσότερο αφού τα έσοδά τους από διαφημίσεις μειώθηκαν δραστικά και έφτασαν στα 6,2 δισ. δολάρια, ενώ τα έσοδα από διαφημίσεις στις ηλεκτρονικές εφημερίδες μειώθηκαν κατά 15,9%.
Ωστόσο ο πρόεδρος της ΝΑΑ Τζον Σταρμ εκτιμά ότι «υπάρχουν ακόμα λόγοι για να είναι κανείς αισιόδοξος».
«Όταν η οικονομία θα αρχίσει την αναμενόμενη ανάκαμψη, οι αναγνώστες θα αρχίσουν να καταναλώνουν», αναφέρει σε σχετική του ανακοίνωσή του.
Πηγές: ΑΠΕ - ΜΠΕ