Χωρίς τη βοήθεια του KERS αναμένεται να συνεχίσει την προσπάθειά της έως το τέλος του φετινού πρωταθλήματος η Force India. H μικρή ινδική ομάδα που πρωταγωνίστησε στην πίστα του Σπα το περασμένο Σαββατοκύριακο, επιθυμεί να είναι το ίδιο ανταγωνιστική και στο GP στη Μόντσα. Το KERS θα μπορούσε να συνδράμει την προσπάθεια της αυτή, ωστόσο τα στελέχη της αποφάσισαν να μην το επιλέξουν.
Χωρίς τη βοήθεια του KERS αναμένεται να συνεχίσει την προσπάθειά της έως το τέλος του φετινού πρωταθλήματος η Force India. H μικρή ινδική ομάδα που πρωταγωνίστησε στην πίστα του Σπα το περασμένο Σαββατοκύριακο, επιθυμεί να είναι το ίδιο ανταγωνιστική και στο GP στη Μόντσα. Το KERS θα μπορούσε να συνδράμει την προσπάθεια της αυτή, ωστόσο τα στελέχη της αποφάσισαν να μην το επιλέξουν.
Παρ΄όλο που το μονοθέσιο της είχε αρχικά σχεδιαστεί για να εξοπλιστεί με το συγκεκριμένο σύστημα και στόχος ήταν να χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά στο GP της Γερμανίας, το νέο αεροδυναμικό πακέτο, όμως, που υιοθετήθηκε στους τελευταίους αγώνες, δεν άφηνε χώρο στο μονοθέσιο για το KERS.
Eπιπλέον, το υψηλό κόστος αγοράς και χρήσης του αποθάρρυναν την ομάδα από την χρήση του, όπως δήλωσε ο Σάιμον Ρόμπερτς, τεχνικός διευθυντής της. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Force India θα εξόπλιζε τα μονοθέσια της με το σύστημα της McLaren Mercedes, από την οποία προμηθεύεται και κινητήρες.
«Είχαμε προετοιμάσει και σχεδιάζει το μονοθέσιο να τρέχει με το KERS, και αν και μέχρι πρόσφατα θέλαμε να έχουμε αυτή την επιλογή ανοιχτή, εσωτερικά αποφασίσαμε ότι το κόστος για μία ομάδα σαν τη δική μας ήταν υπερβολικό. Το να το χρησιμοποιείς είναι εύκολο, αλλά απαιτεί και επιπλέον εξοπλισμό που θα πρέπει να αγοραστεί. Ετσι, πήραμε μία στρατηγική απόφαση.
Το πακέτο της Βαλένθια σημαίνει ότι δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το KERS αυτή τη στιγμή. Θα μπορούσαμε να γυρίσουμε πίσω διότι το σασί στο Σίλβερστοουν μπορεί να δεχθεί το KERS. Θα το δούμε ξεχωριστά σε κάθε αγώνα».
Η αλήθεια είναι ότι μετά τη Βαλένθια η Force India δείχνει αναβαθμισμένη και κινείται σε γρήγορους ρυθμούς. Η συνέχεια θα δείξει αν η επιλογή μη χρήσης του KERS θα αποβεί μοιραία για την ομάδα. Και αυτό γιατί σε κάποιες πίστες η χρήση του συγκεκριμένου συστήματος βοηθάει σημαντικά τους οδηγούς, αλλά όπως είπε και ο τεχνικός διευθυντής της Ινδικής ομάδας, η θέση στο πόντιουμ απαιτεί πολύ περισσότερα από το KERS.