Οι ελεύθερες δοκιμές θα είναι το σημαντικότερο για τους οδηγούς στη Μόντσα, σύμφωνα με τον Τζένσον Μπάτον, από τη στιγμή που δεν έχουν γίνει δοκιμές εκεί επειδή έχουν απαγορευτεί από τους κανονισμούς που έχει επιβάλει η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου.
Οι ελεύθερες δοκιμές θα είναι το σημαντικότερο για τους οδηγούς στη Μόντσα, σύμφωνα με τον Τζένσον Μπάτον, από τη στιγμή που δεν έχουν γίνει δοκιμές εκεί επειδή έχουν απαγορευτεί από τους κανονισμούς που έχει επιβάλει η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου.
Ο Ρούμπενς Μπαρικέλο δεν μπορεί να προβλέψει το τι θα γίνει στην ιταλική πίστα, αφού είναι μια σεζόν γεμάτη εκπλήξεις, όπως είπε, ενώ ο Ρος Μπράουν στάθηκε στο τι πρέπει να κάνει η ομάδα, ώστε να δώσει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο στους οδηγούς της.
Επόμενος σταθμός για τους οδηγούς και τις ομάδες της Formula1 είναι η Μόντσα και το Γκραν Πρι της Ιταλίας, όπου το σημαντικότερο θα είναι οι ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής και το Σάββατο το πρωί, καθώς δεν έχουν γίνει δοκιμές εκεί πριν από τον αγώνα. «Η Μόντσα είναι μια φανταστική πίστα και λατρεύω το πάθος που έχουν οι Ιταλοί οπαδοί. Το σιρκουί είναι πολύ διαφορετικό που τρέχουμε με το μονοθέσιο που θα διαμορφωθεί με τα χαμηλά επίπεδα κάθετης δύναμης και πιθανόν να πάρει πλεονέκτημα στις μεγάλες ευθείες. Πάντα παίρνει λίγους γύρους να συνηθίσω, αφού δεν έχω κάνει δοκιμές εκεί φέτος, και οι ελεύθερες δοκιμές θα είναι πολύ σημαντικές.
Η Ασκάρι προφανώς είναι το αγαπημένο μου μέρος της πίστας, αλλά επίσης και η Παραμπολίκα όπου η πρόκληση είναι να φρενάρεις όσο το δυνατόν πιο αργά, ειδικά στις κατατακτήριες δοκιμές όταν είσαι σε έναν γρήγορο γύρο. Είναι μια πίστα που είναι λογικά καλή για το μονοθέσιό μας γι' αυτό αισθανόμαστε θετικοί σε αυτή την πρόκληση», δήλωσε ο Βρετανός. Από τη μεριά του ο Ρούμπενς Μπαρικέλο τόνισε ότι δε χωράνε προβλέψεις για το τι θα γίνει στο ιταλικό σιρκουί, καθώς είναι μια σεζόν γεμάτη εκπλήξεις. «Υπάρχει κάτι πολύ ιδιαίτερο σχετικά με τη Μόντσα και πάντα μου αρέσει να τρέχω εκεί.
Οι ρυθμίσεις στο πάρκο, ο ήχος των «τιφόζι», η ταχύτητα της πίστας και οι αναμνήσεις από τις νίκες μου με τη Ferrari το 2002 και το 2004, όλα αυτά κάνουν τη Μόντσα έναν από τους πιο ωραίους αγώνες της σεζόν. Είναι η γρηγορότερη πίστα στο καλεντάρι και το μονοθέσιό μας έχει το υλικό για να είναι δυνατό εκεί. Η δύναμη του κινητήρα μας θα είναι πραγματικά σημαντική για τη μέγιστη ταχύτητα στις μεγάλες ευθείες και το μονοθέσιό μας είναι αρκετά καλό υπό συνθήκες φρεναρίσματος, στις οποίες θα πρέπει να είναι επιθετικό. Είναι μια σεζόν γεμάτη εκπλήξεις, γι' αυτό είναι αδύνατο να προβλέψεις τι θα γίνει το Σαββατοκύριακο, αλλά ελπίζω ότι μπορούμε να έχουμε ένα καλό διήμερο».
Τέλος, ο ιδιοκτήτης της Brawn GP, Ρος Μπράουν, ανέφερε τα όσα πρέπει να κάνουν οι μηχανικοί της ομάδας, προκειμένου να επιτρέψουν στους δυο οδηγούς τους να είναι ανταγωνιστικοί μέσα στην πίστα. «Το να επισκεφτούμε τη Μόντσα κατά τη διάρκεια του ιταλικού Γκραν Πρι είναι μια πολύ ιδιαίτερη εμπειρία. Είναι μια από τις κλασσικές τοποθεσίες που οι κερκίδες είναι συνέχεια γεμάτες και η ατμόσφαιρα είναι ηλεκτρισμένη. Από τεχνικής πλευράς, η Μόντσα θα έπρεπε να είναι μια πίστα, όπου το μονοθέσιό μας θα λειτουργήσει καλά, αν και περιμένουμε ότι τα μονοθέσια με KERS θα έχουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα.
Χωρίς δοκιμές φέτος δεν είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την πίστα πριν τον αγώνα και γι' αυτό θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε πόσο γρήγορα θα μπορέσει να πάει ο καθένας με τα χαμηλά επίπεδα κάθετης δύναμης. Η επήρεια της αεροδυναμικής του μονοθεσίου είναι σημαντική κι έτσι έχουμε ένα ειδικό πακέτο σχεδιασμένο, ώστε να πετύχουμε τις υψηλές ταχύτητες που απαιτούνται. Οι καλοί μηχανικοί μπορούν να κάνουν μια διαφορά στη Μόντσα και θα δουλέψουμε σκληρά για να επιτρέψουμε στους οδηγούς μας να είναι επιθετικοί πάνω από τα κερμπ».
Πηγή: www.gazzetta.gr