Ο Χέικι Κοβαλάινεν εξέπληξε τους πάντες σήμερα στη Σιγκαπούρη, ειδικά στη δεύτερη περίοδο όταν σημείωσε τρίτο χρόνο και ήταν ένας από αυτούς που έσπασε το 1:49.0, όμως αμέσως μετά το τέλος των δοκιμών εστίασε στις αλλαγές που έγιναν στην πίστα αναφέροντας τα μεγαλύτερα κερμπ, καθώς και την αλλαγή στο σικέιν της στροφής 10.
Ο Χέικι Κοβαλάινεν εξέπληξε τους πάντες σήμερα στη Σιγκαπούρη, ειδικά στη δεύτερη περίοδο όταν σημείωσε τρίτο χρόνο και ήταν ένας από αυτούς που έσπασε το 1:49.0, όμως αμέσως μετά το τέλος των δοκιμών εστίασε στις αλλαγές που έγιναν στην πίστα αναφέροντας τα μεγαλύτερα κερμπ, καθώς και την αλλαγή στο σικέιν της στροφής 10. Ο Λιούις Χάμιλτον τόνισε ότι θα έχει καλύτερη κατανόηση του μονοθεσίου όταν θα καθαρίσει η πίστα.
Τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν φέτος στην πίστα της Σιγκαπούρης επεσήμανε ο Χέικι Κοβαλάινεν μετά το τέλος των ελεύθερων δοκιμών, έπειτα από τον εκπληκτικό τρίτο χρόνο που έγραψε στη δεύτερη περίοδο.
«Είμαι πολύ χαρούμενος. Δεν είχα προβλήματα σήμερα και νομίζω ότι κάναμε καλή πρόοδο ανάμεσα στις δύο περιόδους. Και οι δύο γόμες ελαστικών δείχνουν να λειτουργούν καλά και αυτός είναι άλλος ένας λόγος να είμαστε αισιόδοξοι. Επίσης, είμαι σίγουρος ότι το βράδυ μπορούμε να βρούμε κι άλλο χρόνο.
Και οι άλλες ομάδες δείχνουν πολύ δυνατές εδώ, και δε θα είναι εύκολο. Η μεγαλύτερη αλλαγή στην πίστα φέτος έχει γίνει στο σικέιν της στροφής 10, που είναι πιο αργό και πιο σφικτό και τα κερμπ είναι μεγαλύτερα, οπότε δεν μπορείς να επιτεθείς εκεί για να μην κάνεις ζημιά στο μονοθέσιο», είπε ο Φινλανδός. Για τον Λιούις Χάμιλτον τα πράγματα κύλησαν ομαλά, όμως θα έχει καλύτερη κατανόηση της MP4-24 αύριο, όπως είπε και ο ίδιος. «Ακόμα μου λείπει η ταχύτητα σε κάποια σημεία και πρέπει να δουλέψω πάνω σε αυτό.
Οι περίοδοι σήμερα είχαν σκαμπανεβάσματα για εμένα. Δεν είχα σοβαρά προβλήματα αλλά δεν ήμουν όσο γρήγορος ήθελα. Η σημερινή ημέρα δεν είναι η σημαντική ωστόσο, και όταν η πίστα καθαρίσει περισσότερο αύριο θα έχω καλύτερη κατανόηση των ελαστικών. Η πίστα έχει πολλές αναπηδήσεις και η κίνηση κάνει δύσκολο το να κάνεις καλό χρόνο.
Επίσης, η στροφή 10 είναι χειρότερη από πέρυσι και πιο επικίνδυνη, αλλά κανείς δεν είχε πρόβλημα εκεί σήμερα, άρα μάλλον θα είναι εντάξει. Το βασικό για εμάς είναι να αναλύσουμε τα δεδομένα, να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε το μονοθέσιο και να βρούμε λίγο ακόμα χρόνο για αύριο».
Πηγή: www.gazzetta.gr