Η ποινή που δέχτηκε στην Αυστραλία ο Σεμπαστιάν Λεμπ τον άφησε πίσω στη διεκδίκηση του τίτλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και στον αγώνα της Ισπανίας, που θα διεξαχθεί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο.
Η ποινή που δέχτηκε στην Αυστραλία ο Σεμπαστιάν Λεμπ τον άφησε πίσω στη διεκδίκηση του τίτλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και στον αγώνα της Ισπανίας, που θα διεξαχθεί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο.
O Σεμπαστιάν Λεμπ έχει ως προτεραιότητα τη νίκη, όπως δήλωσε, αν και θα χρειαστεί και τη βοήθεια του Ντάνι Σόρντο, προκειμένου να πλησιάσει όσο μπορεί τον Μίκο Χίρβονεν στη βαθμολογία. Δοκιμές στο GP2 Series θα κάνει ο Γάλλος ενόψει της συμμετοχής του στον αγώνα του ¶μπου Ντάμπι στη Formula1.
Μοναδική προτεραιότητα για τον Σεμπαστιάν Λεμπ στο επερχόμενο Ράλι της Ισπανίας θα είναι η νίκη, καθώς η ποινή που δέχτηκε στην Αυστραλία τον άφησε πέντε βαθμούς πίσω από τον Μίκο Χίρβονεν κάνοντας δύσκολο το έργο γι' αυτόν.
Αυτό παραδέχτηκε ο οδηγός της Citroen σε δηλώσεις του, καθώς και ότι θα χρειαστεί τη βοήθεια του Ντάνι Σόρντο ή οποιουδήποτε άλλου οδηγού της Citroen, ώστε να κρατήσει τον Χίρβονεν στις πιο πίσω θέσεις. «Είναι δύσκολο να αισθάνεσαι άνετα όταν εξαρτάσαι και από τα αποτελέσματα των άλλων. Δεν είναι η θέση που ήθελα να έχω, αλλά το δέχομαι.
Παρ' όλα αυτά το 1-2 της Citroen εδώ στην Ισπανία είναι πιο υψηλός στόχος από ό,τι στη Σουηδία, για παράδειγμα. Αν ο Ντάνι ή όποιος άλλος καταφέρει να τερματίσει ανάμεσα σε εμένα και τον Μίκο, θα μας φέρει πάλι σε καλό επίπεδο. Αν συμβεί αυτό, θα δούμε τι θα κάνουμε στο Ράλι Μεγάλης Βρετανίας. Για την ώρα, προτεραιότητα είναι η νίκη στην Ισπανία», είπε ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και εξέφρασε την απογοήτευσή του όταν τον ενημέρωσαν για την ποινή στην Αυστραλία. «Όταν με ενημέρωσαν για την ποινή μετά τον τερματισμό, το συναίσθημα ήταν απογοήτευση.
Το C4 WRC μας ήταν νόμιμο, αλλά ένα λάθος στην πιστοποίηση μας στέρησε τη νίκη που είχαμε πάρει στις ειδικές διαδρομές. Δεν μπορώ να ρίξω το φταίξιμο στην ομάδα μου διότι όλοι μπορούν να κάνουν λάθη. Παρ' όλα αυτά η ποινή ήταν σκληρή.
Ήρθε τη χειρότερη στιγμή, αλλά την έχω ξεπεράσει. Για να προετοιμαστούμε για τον φετινό αγώνα κάναμε δοκιμές κοντά στο Σάλου. Το ασφάλτινο C4 WRC έχει εξελιχθεί λίγο σε σχέση με πέρυσι και καταφέραμε να λύσουμε τα μικρά προβλήματα του 2008».
Πηγή: www.gazzetta.gr