Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου 2009 13:41

Βρετανία: Το διαδίκτυο ξεπέρασε την τηλεόραση στη διαφημιστική δαπάνη

Παγκόσμια πρωτοπορία σημειώθηκε στη Βρετανία, όπου τα κονδύλια που δαπανώνται για διαφημιστικούς λόγους στο διαδίκτυο ξεπέρασαν για πρώτη φορά τις τηλεοπτικές δαπάνες, αγγίζοντας τα 1,75 δισ. λίρες το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Παγκόσμια πρωτοπορία σημειώθηκε στη Βρετανία, όπου τα κονδύλια που δαπανώνται για διαφημιστικούς λόγους στο διαδίκτυο ξεπέρασαν για πρώτη φορά τις τηλεοπτικές δαπάνες, αγγίζοντας τα 1,75 δισ. λίρες το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Η ανατροπή αυτή σηματοδοτεί τη πτωτική πορεία της τηλεοπτικής βιομηχανίας, βασικό στήριγμα της οποίας είναι τα έσοδα από τις διαφημίσεις για περίπου μισό αιώνα. Δέκα χρόνια, όμως, ήταν αρκετά για το διαδίκτυο προκειμένου να κλέψει τα σκήπτρα από την τηλεόραση.

Οι διαφημιστικές δαπάνες στη Βρετανία κατέγραψαν αύξηση 4,6% σε ετήσιο επίπεδο, σύμφωνα με την έκθεση των Internet Advertising Bureau και PricewaterhouseCoopers.

Εάν αναλογιστεί κανείς ότι το 1998, όπου έγινε η πρώτη μέτρηση των διαφημιστικών δαπανών στη Βρετανία, τα διαφημιστικά έξοδα κυμαίνονταν στα 19,4 εκατ. λίρες, εύκολα συνειδητοποιεί ότι το άλμα έως τα σημερινά επίπεδα των 1,75 δισ. λιρών είναι τεράστιο.

Σήμερα, το διαδίκτυο κατέχει μερίδιο 23,5% στην πίτα των διαφημιστικών δαπανών της Βρετανίας, ενώ η τηλεόραση βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 21,9%.

Πηγή: The Guardian