Οι McLaren και Toyota φαίνεται να μην είναι οι μόνες ομάδες που ενδιαφέρονται για την απόκτηση του Κίμι Ραϊκόνεν, καθώς η Red Bull είναι και αυτή στο... κόλπο για την περίπτωση του Φινλανδού.
Οι McLaren και Toyota φαίνεται να μην είναι οι μόνες ομάδες που ενδιαφέρονται για την απόκτηση του Κίμι Ραϊκόνεν, καθώς η Red Bull είναι και αυτή στο... κόλπο για την περίπτωση του Φινλανδού.
Ο μάνατζέρ του, Στιβ Ρόμπερτσον, δήλωσε ότι διαπραγματεύονται με διάφορες ομάδες. Φήμες ότι στη Renault ψάχνουν άλλον ομόσταβλο για τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα αντί του Ρομάν Γκροζάν.
Ο Κίμι Ραϊκόνεν έχει μείνει χωρίς αγωνιστική θέση για το 2010, έπειτα από τη μεταγραφή του Φερνάντο Αλόνσο στη Ferrari. Έτσι, η McLaren έχει κάνει τη σκέψη να τον επαναφέρει στις τάξεις της, έπειτα από δυο χρόνια, ενώ η Toyota έχει εκφράσει το ενδιαφέρον της για την απόκτηση του Φινλανδού.
Όμως, σύμφωνα με τον γερμανικό Τύπο, τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2007 θέλει επίσης η Red Bull, παρά το γεγονός ότι έχει συμβόλαιο ο Μαρκ Γουέμπερ και για την επόμενη σεζόν, ενώ δεν υπάρχει περίπτωση να θέσουν εκτός ομάδας τον Σεμπαστιάν Φέτελ.
Ωστόσο, ο μάνατζερ του Ραϊκόνεν, Στιβ Ρόμπερτσον, δήλωσε ότι γίνονται συζητήσεις ακόμα και με ομάδες που πιθανότατα έχουν καλυφθεί οι θέσεις.
«Διαπραγματευόμαστε ακόμα και με ομάδες που όλοι πιστεύουν ότι δεν έχουν κενές θέσεις», ανέφερε ο Ρόμπερτσον. Όσον αφορά, τώρα, τη Renault, μετά την ανακοίνωση του Ρόμπερτ Κούμπιτσα υπάρχουν φήμες που θέλουν τη γαλλική ομάδα να αναζητούν και νέο ομόσταβλο για τον Πολωνό αντί του Ρομάν Γκροζάν, με τους Νικ Χάιντφελντ, Τίμο Γκλοκ και Αντριάν Σούτιλ να είναι υποψήφιοι.
Τέλος, έντονη φημολογία υπάρχει και για τη Williams ότι σκέφτεται να αλλάξει πλήρως το οδηγικό της δίδυμο και πως θέλει να... ανεβάσει στη Formula1 τον Νίκο Χάλκενμπεργκ από το GP2, αλλά και να φέρει τον Ρούμπενς Μπαρικέλο σε ανταλλαγή με τον Νίκο Ρόζμπεργκ. Έτσι, αναμένονται πολλές εξελίξεις και μεταγραφές ενόψει του 2010, καθώς και κάποιοι οδηγοί να μείνουν εκτός Formula1.
Πηγή: www.gazzetta.gr