Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2009 09:35

Συμφωνία για την πώληση του BusinessWeek στο Bloomberg

Σε συμφωνία για την πώληση του BusinessWeek στο Bloomberg LP κατέληξε η εκδοτική εταιρεία McGraw-Hill – ιδιοκτήτρια της μονάδας πιστοληπτικής αξιολόγησης της Standard & Poor.

Σε συμφωνία για την πώληση του BusinessWeek στο Bloomberg LP κατέληξε η εκδοτική εταιρεία McGraw-Hill – ιδιοκτήτρια της μονάδας πιστοληπτικής αξιολόγησης της Standard & Poor.

Η εξαγορά περιλαμβάνει τόσο την έντυπη όσο και την ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού. Ο όροι της συναλλαγής, η οποία αναμένεται να οριστικοποιηθεί την 1η Δεκεμβρίου, δεν έγιναν γνωστοί.

«Εξαγοράζουμε το BusinessWeek προκειμένου να το χτίσουμε. Πρόθεσή μας είναι να αναλάβουμε ένα αξιοσέβαστο brand και να το μεταμορφώσουμε στο καλύτερο εβδομαδιαίο επιχειρηματικό περιοδικό στον κόσμο», δήλωσε ο πρόεδρος του Bloomberg, Ντάνιελ Ντοκτορόφ.

Η McGraw-Hill είχε ανακοινώσει τον περασμένο Ιούλιο ότι εξετάζει στρατηγικές επιλογές για το περιοδικό, επικαλούμενη τη σημαντική μείωση των πωλήσεων και της κυκλοφορίας του. Το πρώτο εννεάμηνο του 2009, τα διαφημιστικά έσοδα του BusinessWeek μειώθηκαν κατά 32% στα 112,6 εκατ. δολάρια.

Το περιοδικό, το οποίο ιδρύθηκε το 1929, διαθέτει περισσότερους από 4,7 εκατ. αναγνώστες εβδομαδιαίως σε συνολικά 140 χώρες.