Μεγαλύτερο μερίδιο στη διαφημιστική πίτα διεκδικεί το Facebook, το οποίο έχει σκοπό να κλέψει τα σκήπτρα από την τοποθεσία διαδικτυακών αναζητήσεων Google, σύμφωνα με δήλωση της γενικής επιχειρησιακής διευθύντριας του FΒ, Σέριλ Σάντμπεργκ.
Μεγαλύτερο μερίδιο στη διαφημιστική πίτα διεκδικεί το Facebook, το οποίο έχει σκοπό να κλέψει τα σκήπτρα από την τοποθεσία διαδικτυακών αναζητήσεων Google, σύμφωνα με δήλωση της γενικής επιχειρησιακής διευθύντριας του FΒ, Σέριλ Σάντμπεργκ.
Σύμφωνα την κα Σάντμπεργκ, τα έσοδα του Facebook πάνε τόσο καλά που το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο άρχισε να σημειώνει κέρδη, παρά το ότι κάτι τέτοιο δεν αναμενόταν πριν το 2010.
Πηγές του Reuters αναφέρουν ότι η εταιρεία είχε θέσει στόχο εσόδων για το 2009 τα 500 εκατ. δολάρια. Χωρίς να αποκαλύψει νεώτερα στοιχεία, η κα Σάντμπεργκ παρομοίωσε το χώρο των διαφημίσεων με μια «χοάνη», στο άνοιγμα της οποίας βρίσκεται η προσέλκυση πολλών ατόμων και η δημιουργία αναγκών και στο τελείωμα της οποίας βρίσκεται η επιλεγμένη ομάδα χρηστών που αγοράζει τελικώς το προϊόν.
Η Google σήμερα είναι πρωτοπόρος στην προώθηση προϊόντων στα άτομα που βρίσκονται το τελείωμα της χοάνης, καθώς εκτιμά τις ανάγκες τους με βάση τα προϊόντα που αναζητούν.
«Το μέγεθος της αγοράς των διαφημίσεων ανέρχεται στα 640 δισ. δολάρια ετησίως, μέγεθος που αντιστοιχεί στην κάλυψη του 10% της παγκόσμιας ζήτησης» και είναι αυτό που πετυχαίνει η Google με τις διαφημίσεις της, επισημαίνει η κα Σάντμπεργκ.
«Εκεί όπου θα δώσουμε έμφαση στην αγορά των διαφημίσεων είναι η δημιουργία αναγκών, η οποία βρίσκεται στο επάνω τμήμα της χοάνης», εξηγεί. Η γενική επιχειρησιακή διευθύντρια δήλωσε, επίσης, ότι το Facebook σκοπεύει να ακολουθήσει την πολιτική της Google, η οποία προσαρμόζει τις διαφημίσεις της στις αναζητήσεις το χρήστη