Πολιτική
Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2009 11:57

ΣΥΡΙΖΑ: Επιβεβλημένη η κατάργηση διοδίων στην Ε.Ο. Κορίνθου – Καλαμάτας

Ερώτηση με την οποία ζητά άμεσα την κατάργηση των διοδίων στον εθνικό δρόμο Κορίνθου- Τρίπολης- Καλαμάτας κατέθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Π. Λαφαζάνης προς τους υπουργούς Υποδομών, Περιβάλλοντος και Οικονομικών.

Ερώτηση με την οποία ζητά άμεσα την κατάργηση των διοδίων στον εθνικό δρόμο Κορίνθου- Τρίπολης- Καλαμάτας κατέθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Π. Λαφαζάνης προς τους υπουργούς Υποδομών, Περιβάλλοντος και Οικονομικών.

Ο κ. Λαφαζάνης χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο «επικίνδυνο και απαρχαιωμένο οδικό δίκτυο, ειδικά στη διαδρομή Τρίπολη–Καλαμάτα».

«Επιπλέον, όμως, στο κομμάτι Κορίνθου–Τρίπολης, λόγω των έργων δημιουργίας βοηθητικής λωρίδας επιβράδυνσης περιορίζεται ξαφνικά η διέλευση από 2 σε 1 λωρίδα κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα οι οδηγοί, παρά το γεγονός ότι κινούνται σε αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας, να πέφτουν ξαφνικά σε συνθήκες εγκλωβισμού της κυκλοφορίας», αναφέρεται στο κείμενο της ερώτησης.

«Συνέπεια αυτού», προσθέτει ο κ. Λαφαζάνης, «είναι ότι η κίνηση γίνεται δύσκολη και επικίνδυνη, ιδιαίτερα σε κακές καιρικές συνθήκες».

«Ήδη στις λίστες της Τροχαίας καταγράφονται περιστατικά με συγκρούσεις και τραυματισμούς, ενώ οι ειδικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου ότι εγκυμονούνται σοβαρά πολύνεκρα τροχαία», σημειώνει χαρακτηριστικά.

«Και σαν μην έφταναν όλα αυτά, οι οδηγοί καλούνται να πληρώνουν τα αυξημένα διόδια τη στιγμή, μάλιστα, που ήδη εδώ και μήνες υφίστανται δύσκολες και επικίνδυνες κυκλοφοριακές συνθήκες καθώς και μεγάλες βραδυπορίες», καταλήγει και ερωτά τους υπουργούς:

1. Προτίθενται να προχωρήσουν άμεσα στην κατάργηση των διοδίων στους σταθμούς Νεστάνης και Σπαθοβουνίου, στον συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο, πολύ περισσότερο που οι συνθήκες σε αυτόν τον οδικό άξονα είναι επιεικώς απαράδεκτες;

2. Σε ποιες ενέργειες θα προβούν για την επιτάχυνση των σχετικών έργων προκειμένου να καταστεί πιο ασφαλής και χωρίς μεγάλες βραδυπορίες η διέλευση των αυτοκινήτων στον οδικό άξονα Κορίνθου –Τρίπολης –Καλαμάτας;

3. Υπάρχει χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών της βοηθητικής λωρίδας επιβράδυνσης στο τμήμα Κορίνθου-Τρίπολης, και αν ναι, ποιο είναι αυτό;