Τέσσερις μεγάλοι αμερικανικοί εκδοτικοί όμιλοι ετοιμάζονται να δημιουργήσουν κοινή «πλατφόρμα» στο Ιντερνετ για να πωλήσουν τα περιοδικά τους, που πλήττονται από την κρίση στο χώρο, σύμφωνα με δημοσιεύματα αμερικανικών εφημερίδων.
Τέσσερις μεγάλοι αμερικανικοί εκδοτικοί όμιλοι ετοιμάζονται να δημιουργήσουν κοινή «πλατφόρμα» στο Ιντερνετ για να πωλήσουν τα περιοδικά τους, που πλήττονται από την κρίση στο χώρο, σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα αμερικανικών εφημερίδων.
Οι τέσσερις εκδοτικοί όμιλοι - η Time Inc.( που εκδίδει τα περιοδικά People, Time, Fortune), η Conde Nast (που εκδίδει το The New Yorker, το Vogue και το Vanity Fair), η Hearst ( που εκδίδει το Marie-Claire) και η Meredith (που εκδίδει το Parents), θα είναι ισότιμοι συνεταίροι στην «πλατφόρμα», η οποία θα προσφέρει εκδόσεις των περιοδικών on line ή προς τύπωσιν, σύμφωνα με τους New York Times.
Το σχέδιο έχει επίσης ως στόχο τη δημιουργία φορμάτ ανάγνωσης για πολυ-λειτουργικά κινητά τηλέφωνα ή ηλεκτρονικά βιβλία.
Η ανακοίνωση της δημιουργίας του ψηφιακού αυτού «περιπτέρου» είναι πιθανόν να γίνει στις αρχές Δεκεμβρίου, αναφέρεται σε δημοσίευμα των New York Times, που επικαλείται ενημερωμένες για το σχέδιο πηγές.
Σύμφωνα με τον New York Observer, στέλεχος του Time, ο Τζον Σκουάιρς, θα ορισθεί επικεφαλής του σχήματος.
Το ηλεκτρονικό «περίπτερο» θα προσφέρει «ένα μοναδικό σημείο επαφής με τον καταναλωτή», γράφει ο Observer.
Το σύνολο του αμερικανικού γραπτού Tύπου αντιμετωπίζει μείωση των διαφημιστικών εσόδων, συνεχή πτώση της κυκλοφορίας και διαρροή των αναγνωστών προς δωρεάν ηλεκτρονικές εκδόσεις.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ