Τη διάθεσης της νέας της υπηρεσίας i-bank mobile banking ανακοίνωσε η Εθνική Τράπεζα.
Τη διάθεσης της νέας της υπηρεσίας i-bank mobile banking ανακοίνωσε η Εθνική Τράπεζα.
Όπως αναφέρει η τράπεζα, οι πελάτες της που διαθέτουν έξυπνες συσκευές κινητής τηλεφωνίας (smartphones) έχουν πλέον τη δυνατότητα από όπου και αν βρίσκονται, με απόλυτα ασφαλή τρόπο, να διενεργούν πλήθος καθημερινών τους τραπεζικών συναλλαγών, όπως ερωτήσεις υπολοίπων τραπεζικών λογαριασμών και πιστωτικών καρτών, ανασκόπησης πρόσφατων κινήσεων λογαριασμών, μεταφοράς ποσών μεταξύ λογαριασμών, πληρωμών λογαριασμών κινητής τηλεφωνίας.
Το i-bank mobile banking δεν περιορίζεται μόνο στη διενέργεια τραπεζικών συναλλαγών, αλλά απαντώντας στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών, προσφέρει, στους πελάτες της τράπεζας αλλά και σε κάθε χρήστη της εφαρμογής, δυνατότητα αναζήτησης του πλησιέστερου φυσικού σημείου εξυπηρέτησης (Καταστήματος ή ΑΤΜ) της Εθνικής.
Σε συνδυασμό, μάλιστα, με τις δυνατότητες εντοπισμού (GPS) και πλοήγησης της συσκευής, ο «επισκέπτης» της λύσης είναι σε θέση να οδηγηθεί στο σημείο εξυπηρέτησης εύκολα και σε ελάχιστο χρόνο, καταλήγει η ΕΤΕ στην ανακοίνωσή της.