Την προώθηση παράπλευρων δρόμων για τοπικές συνδέσεις παράκαμψης των «πολλών και ακριβών διοδίων» ανά την Ελλάδα και μια γενικότερη αναπτυξιακή προσπάθεια στις υποδομές, με βασικό εργαλείο το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του 2010 εξήγγειλε ο υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας.
Την προώθηση παράπλευρων δρόμων για τοπικές συνδέσεις παράκαμψης των «πολλών και ακριβών διοδίων» ανά την Ελλάδα και μια γενικότερη αναπτυξιακή προσπάθεια στις υποδομές, με βασικό εργαλείο το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του 2010 εξήγγειλε ο υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας.
Παράλληλα, ο κ, Ρέππας ανέφερε πως «είναι θέμα μηνών η δημοπράτηση για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου Κρήτης» και υποσχέθηκε «να κάνουμε το χρέος μας» για τη διευθέτηση του προβλήματος των Τεμπών.
«Θυμόμαστε όλοι τη Νέα Δημοκρατία όταν ήταν αντιπολίτευση να καταγγέλλει την κυβέρνησή μας ότι δεν έχει έργο και ότι αυτό που εξαγγέλλαμε δεν ήταν παρά μακέτες και μόνο. Η πραγματικότητα την διέψευσε. Η χώρα και οι Έλληνες έχουν στη διάθεσή τους ένα πλέγμα των πιο μεγάλων και πιο σημαντικών έργων που έγιναν ποτέ στην Ελλάδα», τόνισε.
«Σήμερα, εν μέσω κρίσης, οφείλουμε να δείξουμε συνέπεια και αποτελεσματικότητα. Να κτίσουμε πάνω στο έργο της περιόδου της Νέας Δημοκρατίας, κι αυτό θα το κάνουμε, αλλά και να βελτιώσουμε και όπου πρέπει να ανατρέψουμε παθογένειες και προβλήματα που βαρύνουν υπέρμετρα και άδικα το Δημόσιο Ταμείο και καταστρέφουν το περιβάλλον. Αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να εγγυηθεί τέτοια έργα είναι μόνο το ΠΑΣΟΚ», πρόσθεσε ο υπουργός.
Επεσήμανε ακόμη ότι «σε συνεννόηση με το υπουργείο Οικονομικών, μελετούμε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα δανεισμού από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για την κάλυψη των αναγκών της συμμετοχής του Δημοσίου σΆ αυτό το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα».
Ο κ. Ρέππας αναφέρθηκε και στο ζήτημα του ΟΣΕ σημειώνοντας: «Με έκπληξη άκουσα από την Νέα Δημοκρατία να μας εγκαλεί γιατί εγκαταλείψαμε το σχέδιό της για τον ΟΣΕ. Η Νέα Δημοκρατία, παρέλαβε τον ΟΣΕ το 2004 με χρέος 3,5 δισ. ευρώ και το ανέβασε στα περίπου 9,5 δισ. ευρώ. Η δε πρότασή της, ήταν το περίφημο πρόγραμμα μισθωτής εφεδρείας - να πληρώνονται οι εργαζόμενοι χωρίς να εργάζονται, παραμένοντας σπίτι τους. Τέτοια σχέδια προφανώς δεν πρόκειται να ακολουθήσω».
«Σε πρόσφατη συνάντηση με τον υπουργό της Ρωσίας και σε ανάλογη συνεννόηση με τους αρμοδίους υπουργούς της Ρουμανίας, της Βουλγαρίας και της Ουκρανίας, πιστεύουμε ότι μέσα στο καλοκαίρι θα έχουμε επιτύχει την έναρξη δύο δρομολογίων του ΟΣΕ για εμπορευματικές μεταφορές μεταξύ Ελλάδας και Ρωσίας», επεσήμανε και πρόσθεσε: «προωθούμε επίσης τις μελέτες για την κατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής του άξονα 22 των ευρωπαϊκών σιδηροδρομικών δικτύων, που συνδέει την Αθήνα με τη Σόφια - Βουδαπέστη - Βιέννη - Πράγα - Νυρεμβέργη και Δρέσδη».
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ