Δύο κλήσεις από τουρκικό ραντάρ για παραβίαση του τουρκικού εναέριου χώρου δέχθηκε στις 12.38 ελληνικό C-130, που εκτελούσε τακτικό δρομολόγιο στο Νότιο Αιγαίο για τη μεταφορά προσωπικού.
Δύο κλήσεις από τουρκικό ραντάρ για παραβίαση του τουρκικού εναέριου χώρου δέχθηκε στις 12.38 ελληνικό C-130, που εκτελούσε τακτικό δρομολόγιο στο Νότιο Αιγαίο για τη μεταφορά προσωπικού.
Στις 12.40 στο Εσκί Σεχίρ ενεργοποίησε την γνωστή «κόκκινη γραμμή» για να ενημερώσει σχετικά τη Λάρισα.
Η ελληνική πλευρά αφού παρατήρησε ότι η «κόκκινη γραμμή» ενεργοποιείται μόνο όταν υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος, απέρριψε τις τουρκικές αιτιάσεις, υπογραμμίζοντας τις σχετικές προβλέψεις του Διεθνούς Δικαίου.