Ο κ. Σουφλιάς στο πλαίσιο της νέας επικοινωνιακής στρατηγικής της κυβέρνησης, έχει εγκαινιάσει την «εβδομαδιαία συνέντευξη άνευ αιτίας», παρατήρησε ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, για θέματα Δημοσίων Έργων, Γιάννης Μαγκριώτης, με αφορμή τις σημερινές ανακοινώσεις του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ.
Ο κ. Σουφλιάς στο πλαίσιο της νέας επικοινωνιακής στρατηγικής της κυβέρνησης, έχει εγκαινιάσει την «εβδομαδιαία συνέντευξη άνευ αιτίας», παρατήρησε ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, για θέματα Δημοσίων Έργων, Γιάννης Μαγκριώτης, με αφορμή τις σημερινές ανακοινώσεις του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/06/02/1520156.htm .
Αφού αναγνώρισε πως το έργο που παρουσίασε σήμερα ο υπουργός είναι πράγματι αναγκαίο και συμπληρώνει τις μεγάλες στρατηγικές συγκοινωνιακές επιλογές των προηγούμενων χρόνων, ο κ. Μαγκριώτης σημείωσε ότι όπως και την προηγούμενη εβδομάδα στην Κρήτη με το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου, ο κ. Σουφλιάς επανέλαβε άνευ αιτίας σχεδιασμούς και ανακοινώσεις της προηγούμενης πενταετίας.
«Σε κανένα σημείο των ανακοινώσεών του δεν φαίνεται κάποιο σημαντικό βήμα, που να διαφοροποιεί τα δεδομένα των ανακοινώσεων της τελευταίας πενταετίας. Αντιθέτως, επιβεβαιώνουν τις μεγάλες καθυστερήσεις που παρατηρούνται», επεσήμανε χαρακτηριστικά το στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και πρόσθεσε:
«Τέσσερα και πλέον χρόνια μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από τη Ν.Δ. και σχεδόν δύο χρόνια μετά τις υπογραφές των συμβάσεων παραχώρησης, εκτός από προκαταρτικές συνεργασίες στον κεντρικό άξονα της Πελοποννήσου, στο έργο Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, οι πολίτες, το μόνο που είδαν είναι οι υπέρμετρες αυξήσεις των διοδίων. Χρήματα που εισπράττουν ήδη οι παραχωρησιούχοι, χωρίς κανένα από τα μεγάλα έργα να έχει ξεκινήσει ακόμα».
«Οι εκθέσεις ιδεών, όπως η σημερινή συνέντευξη, θα είχαν ενδιαφέρον, αν η Ν.Δ. κατασκεύαζε με ετήσιο μέσο όρο τουλάχιστον 80 χλμ. νέων αυτοκινητοδρόμων, όπως κατασκεύαζε το ΠΑΣΟΚ στα έτη 2001, 2002, 2003», κατέληξε ο κ. Μαγκριώτης.