Για τον νέο χρόνο μετατίθεται το κλείσιμο της γραμμής του Μετρό προς το Αεροδρόμιο, εν αναμονή των εξελίξεων στην υπόθεση της κατασκευαστικής ΑΕΓΕΚ, η οποία σε κοινοπρακτικό σχήμα με τις Impregilo - Ansaldo TSF - Seli - Ansaldobreda έχει αναλάβει την κατασκευή των σταθμών σε Χολαργό, Νομισματοκοπείο και Αγία Παρασκευή που έγιναν κατά την πρώτη περίοδο υλοποίησης του έργου.
Για τον νέο χρόνο μετατίθεται το κλείσιμο της γραμμής του Μετρό προς το Αεροδρόμιο, εν αναμονή των εξελίξεων στην υπόθεση της κατασκευαστικής ΑΕΓΕΚ, η οποία σε κοινοπρακτικό σχήμα με τις Impregilo - Ansaldo TSF - Seli - Ansaldobreda έχει αναλάβει την κατασκευή των σταθμών σε Χολαργό, Νομισματοκοπείο και Αγία Παρασκευή που έγιναν κατά την πρώτη περίοδο υλοποίησης του έργου.
Στο σχεδιασμό της Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας ήταν η γραμμή 3 του μετρό να σταματήσει τη λειτουργία της στο τμήμα από την Εθνική ¶μυνα έως το Αεροδρόμιο μέσα στον Ιούλιο και για διάστημα έξι μηνών ώστε να κατασκευαστούν οι τρεις σταθμοί που υπολείπονται καθώς και ο χώρος στάθμευσης οχημάτων στον σταθμό του Νομισματοκοπείου που περιλαμβάνεται στην ίδια εργολαβία.
Τα οικονομικά προβλήματα όμως που αντιμετωπίζει η ΑΕΓΕΚ καθυστερούν το έργο, αφού, όπως διευκρινίζεται από το «Μετρό», αν δεν ξεκαθαρίσει η υπόθεση της εταιρείας δεν πρόκειται η γραμμή να κλείσει.
Όπως αναφέρουν στελέχη της ΑΜΕΛ, ακόμη και αν αυτή τη στιγμή η ΑΕΓΕΚ δηλώσει ότι μπορεί να ξεκινήσει το έργο, αυτό δεν πρόκειται να γίνει δεκτό αφού ενδεχόμενη κατάρρευση της εταιρείας θα έχει ως αποτέλεσμα η γραμμή να παραμείνει κλειστή όχι για έξι μήνες, όπως προβλέπει ο σχεδιασμός, αλλά για τουλάχιστον δυο χρόνια.
Σε περίπτωση που η ΑΕΓΕΚ δεν έχει τη δυνατότητα να ολοκληρώσει το έργο, θα χρειαστεί διαγωνισμός για την ανάδειξη νέου αναδόχου καθώς η εταιρεία έχει αναλάβει μόνη της την κατασκευή.