Πολιτική
Πέμπτη, 31 Ιουλίου 2008 15:17

Αντιπαράθεση στη Βουλή για τα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών

Tα πυρά του υπουργού Παιδείας Ευριπίδη Στυλιανίδη αλλά και βουλευτών του ΛΑΟΣ για τη στάση του σχετικά με τα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών δέχθηκε ο πρόεδρος της Κοινβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, κατά τη συζήτηση του σχετικού νομοσχεδίου στη Βουλή. Για κυβέρνηση συνταγματικής εκτροπής έκανε λόγο ο κ. Αλαβάνος.

Tα πυρά του υπουργού Παιδείας Ευριπίδη Στυλιανίδη αλλά και βουλευτών του ΛΑΟΣ για τη στάση του σχετικά με τα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών δέχθηκε ο πρόεδρος της Κοινβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ Αλέκος Αλαβάνος, κατά τη συζήτηση του σχετικού νομοσχεδίου στη Βουλή.

Συγκεκριμένα, ο κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης και οι βουλευτές του ΛΑΟΣ Αδωνις Γεωργιάδης, Θανάσης Πλεύρης και Μάκης Βορίδης επικαλούμενοι παλιότερες τοποθετήσεις του κ. Αλαβάνου για το ζήτημα, του καταλόγισαν διχογνωμία και καιροσκοπισμό, υποστηρίζοντας πως αποπειράθηκε να αποκρύψει τις δηλώσεις αυτές.

Ο κ. Αλαβάνος από την πλευρά του εξαπέλυσε δριμύτατη επίθεση στην κυβέρνηση χαρακτηρίζοντάς της «παράνομη». «Είστε κυβέρνηση συνταγματικής εκτροπής» πρόσθεσε.

Ο υπουργός Παιδείας έβαλε και κατά του προέδρου του ΠΑΣΟΚ κατηγορώντας τον για «ιδεολογική αδυναμία, πολιτική δειλία και εγκλωβισμό στο κομματικό συμφέρον», σε σχέση με τη στάση του έναντι της συνταγματικής αναθεώρησης. Παράλληλα επικαλέστηκε παλαιότερες τοποθετήσεις του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελου Βενιζέλου, υπέρ μη κρατικών και μη κερδοσκοπικών πανεπιστημίων ιδιωτικού δικαίου.

Τέλος επανέλαβε πως το νομοσχέδιο δεν ρυθμίζει το πρόβλημα της ευρωπαϊκής Οδηγίας ή της ενδεχόμενης καταδίκης της Ελλάδας από το Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων για τη μη υλοποίησή της, αλλά βάζει σε τάξη το χάος της μεταλυκειακής εκπαίδευσης, με τρόπο που θα έχει ως συνέπεια την μείωση του αριθμού των ΚΕΣ και των Κολεγίων. Σε διαφορετική περίπτωση, ανέφερε, «ο χώρος θα παρέμενε ανεξέλεγκτος, βάζοντας σε ίση μοίρα σοβαρές εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες με αμφιβόλου ποιότητας και επικίνδυνα εργαστήρια».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ