Ως «απολύτως ανακριβή» χαρακτήρισε τον αριθμό των 6.000 λειτουργικών κενών που επικαλούνται ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, ο υπουργός Παιδείας, Ευρυπίδης Στυλιανίδης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση στο περιθώριο της συνάντησής του με τον υπουργό Μεταφορών, Κωστή Χατζηδάκη. Μήνυμα κατά του αναλφαβητισμού από τα δύο υπουργεία.
Ως «απολύτως ανακριβή» χαρακτήρισε τον αριθμό των 6.000 λειτουργικών κενών που επικαλούνται ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, ο υπουργός Παιδείας, Ευρυπίδης Στυλιανίδης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση στο περιθώριο της συνάντησής του με τον υπουργό Μεταφορών, Κωστή Χατζηδάκη.
«Το νούμερο είναι απολύτως ανακριβές. Τα λειτουργικά κενά έχουν καλυφθεί πλήρως και αυτό συμβαίνει πρώτη φορά», παρατήρησε ο υπουργός Παιδείας και πρόσθεσε: «Το μόνο που μένει να αντιμετωπίσουμε είναι τα μη προβλέψιμα κενά που συνήθως προκαλούνται από εγκυμοσύνες ή ασθένειες, από έκτακτες άδειες, δηλαδή. Όμως, και για αυτά έχουμε ετοιμότητα και πιστεύω ότι θα ανταποκριθούμε καλύτερα από ποτέ»
Σύμφωνα με τον κ. Στυλιανίδη, οι αποσπάσεις φέτος μειώθηκαν κατά 35% και η μείωση έγινε σε αιτήματα που σχετίζονταν με πολιτικά γραφεία.
Για το θέμα που προέκυψε με τα νηπιαγωγεία, ο υπουργός Παιδείας υποστήριξε πως «τα δημόσια νηπιαγωγεία μπορούν να καλύψουν όλες τις ανάγκες και να απορροφήσουν όλα τα παιδιά».
Μήνυμα κατά του αναλφαβητισμού
Κατά τη συνάντησή τους, ο υπουργός Παιδείας Ευρ. Στυλιανίδης και ο υπουργός Μεταφορών Κ. Χατζηδάκης παρουσίασαν δυο λεωφορεία της ΕΘΕΛ, που μεταφέρουν σήμερα στην Αθήνα το μήνυμα κατά του αναλφαβητισμού.
Σήμερα, είναι Παγκόσμια Ημέρα κατά του αναλφαβητισμού και στο πλαίσιο αυτής της επετείου, ο υπουργός Παιδείας γνωστοποίησε πως το υπουργείο Παιδείας στο θέμα του αναλφαβητισμού κάνει μια τεράστια προσπάθεια αντιμετώπισης κατ' αρχήν της σχολικής διαρροής, η οποία αφορά σε κοινωνικά ευαίσθητες ομάδες.
Ηδη, σημείωσε, αυτή τη στιγμή σε ολόκληρη τη χώρα λειτουργούν 57 σχολεία δεύτερης ευκαιρίας μαζί με τα παραρτήματά τους, σχολές διαβίου μάθησης, που δίνουν μια δεύτερη ευκαιρία σε όλους αυτούς που επιθυμούν να μάθουν γράμματα - σε όσους στερήθηκαν στο παρελθόν αυτή τη δυνατότητα και για τους οποίους σήμερα η πολιτεία ενδιαφέρεται και αναπτύσσει δημιουργικές πολιτικές, κατοχυρώνοντας την ισότητα της ευκαιρίας για όλους τους Ελληνες ανεξαρτήτως καταγωγής, ηλικίας, θρησκεύματος.
Tο μάθημα της οδικής ασφάλειας με πιο ουσιαστικό τρόπο στα σχολεία
Για τον υπουργό Μεταφορών η σημερινή πρωτοβουλία είναι μια απόδειξη ότι οι ΔΕΚΟ του υπουργείου Μεταφορών μπορούν και πρέπει να έχουν μια ευρύτερη κοινωνική προσφορά. Όπως είπε, «με τον υπουργό Παιδείας συζητήσαμε ότι στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας θα δώσουμε ιδιαίτερη έμφαση στα θέματα της οδικής ασφάλειας για τα οποία θα πραγματοποιήσουμε ειδική συνάντηση, προκειμένου το μάθημα της οδικής ασφάλειας να μπει με πιο ουσιαστικό τρόπο στα σχολεία».