Σε μια καινοτόμα πρωτοβουλία για την περαιτέρω προώθηση του ελληνικού τουρισμού στην ισραηλινή αγορά προχώρησε η υπηρεσία ΕΟΤ Ισραήλ, υπογράφοντας συμφωνία συνεργασίας με την κορυφαία ομάδα μπάσκετ της χώρας, Μακάμπι Τελ Αβίβ.
Σε μια καινοτόμα πρωτοβουλία για την περαιτέρω προώθηση του ελληνικού τουρισμού στην ισραηλινή αγορά προχώρησε η υπηρεσία ΕΟΤ Ισραήλ, υπογράφοντας συμφωνία συνεργασίας με την κορυφαία ομάδα μπάσκετ της χώρας, Μακάμπι Τελ Αβίβ.
Η συμφωνία προβλέπει την προβολή της Ελλάδας και των αξιοθεάτων της στην επίσημη ιστοσελίδα και στα κοινωνικά δίκτυα της ομάδας με περισσότερους από 500.000 followers συνολικά.
Επίσης, κατά τη διάρκεια των εντός έδρας αγώνων της στις εθνικές και διεθνείς διοργανώσεις θα προβάλλονται 8 φορές τα μηνύματα του ΕΟΤ, τόσο στις διαφημιστικές led οθόνες στο επίπεδο του αγωνιστικού χώρου και ανάμεσα στα διαζώματα των θεατών όσο και στον κύβο (jumbotron) στην οροφή του γηπέδου.
«Η πολιτιστική σύνδεση μεταξύ των δύο χωρών ήταν πάντα πολύ ισχυρή και η ροή του τουρισμού από το Ισραήλ προς την Ελλάδα αυξάνεται κάθε χρόνο όλο και περισσότερο. Η Μακάμπι Τελ Αβίβ είναι ένα ισχυρό brand που μπορεί να συμβάλει προς αυτή την κατεύθυνση σε πολύ σημαντικό βαθμό», δήλωσε ο προϊστάμενος της υπηρεσίας ΕΟΤ Ισραήλ, Δημήτρης Βασιλειάδης.
Από την πλευρά του, ο θρυλικός παλαίμαχος παίκτης της «ομάδας του λαού», Ντόρον Τζάμσι, νυν αντιπρόεδρος marketing της ομάδας, υπογράμμισε:
«Η σύνδεση μεταξύ της Μακάμπι και του ελληνικού αθλητισμού και πολιτισμού υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια. Ως μπασκετμπολίστας προκάλεσα στο παρελθόν πολλά προβλήματα στις ελληνικές ομάδες, όμως τώρα είναι η ώρα να ενώσουμε τα χέρια».
Η συμφωνία υπογράφτηκε τον Σεπτέμβριο και «τρέχει» από την 1η Οκτωβρίου και μέχρι την ολοκλήρωση της αγωνιστικής περιόδου 2022-2023.