Αθλητικά
Δευτέρα, 31 Οκτωβρίου 2022 00:54

Νικητής με ρεκόρ ο Φερστάπεν στο Μεξικό

Πλέον, τις έχει... 14! Ο Μαξ Φερστάπεν έγινε το βράδυ της Κυριακής (30/10)  ο οδηγός με τις περισσότερες νίκες σε μία μόνο σεζόν στην ιστορία της F1, στην Πόλη του Μεξικού.

Πλέον, τις έχει... 14! Ο Μαξ Φερστάπεν έγινε το βράδυ της Κυριακής (30/10)  ο οδηγός με τις περισσότερες νίκες σε μία μόνο σεζόν στην ιστορία της F1, στην Πόλη του Μεξικού.

Μια χρυσή σεζόν για τον Ολλανδό παγκόσμιο πρωταθλητή, ο οποίος γιόρτασε με ένα χρυσό κράνος αυτό το GP κι αυτό το νέο ρεκόρ, που του επιτρέπει να αφήσει πίσω του δύο ιερά τέρατα, όπως ο Μίχαελ Σουμάχερ (2004) και ο Σεμπάστιαν Φέτελ (2013), των οποίων τις 13 νίκες σε μια περίοδο είχε ισοφαρίσει την περασμένη Κυριακή, στο Όστιν.

Η Mercedes του Λιούις Χάμιλτον, που έκανε επίσης έναν καλό αγώνα και τερμάτισε δεύτερος, δεν ήταν στο επίπεδο της Red Bull όσον αφορά τον ρυθμό και τη διαχείριση των ελαστικών.

Το νικηφόρο πέρασμα του Φερστάπεν ήταν εντυπωσιακό. Με μεσαία ελαστικά, επέτρεψε στον εαυτό του την πολυτέλεια να τρέξει το διάστημα μεταξύ του 25ου και του 71ου γύρου χωρίς καμία απώλεια απόδοσης.

Η δεύτερη Red Bull, του Σέρχιο Πέρες, ολοκλήρωσε το βάθρο, προς τέρψη του τοπικού κοινού που μπόρεσε να χαιρετίσει τη σημαία του Μεξικού.

Αντίθετα, αυτό το σαββατοκύριακο θα ήθελε να το ξεχάσει η Ferrari, η οποία τερμάτισε με τους Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ στην πέμπτη και έκτη θέση, πίσω από τη δεύτερη Mercedes του Τζορτζ Ράσελ.

Οι «Κόκκινες» δεν είναι ποτέ ανταγωνιστικές σε αυτή την πίστα και, κατά συνέπεια, οι μηχανικοί τους θα πρέπει να κάνουν αρκετή δουλειά για να το διορθώσουν.

Ο αγώνας ουσιαστικά κρίθηκε στην εκκίνηση, καθώς ο Φερστάπεν, ο οποίος εκκίνησε από την pole position, κατάφερε να φτάσει πρώτος στην πρώτη στροφή, ενώ ο χαμένος ήταν ο Τζορτζ Ράσελ.

Μολονότι εκκινούσε δεύτερος, ο Βρετανός οδηγός της Mercedes έχασε τη θέση του από τον Χάμιλτον στη δεύτερη στροφή, ενώ στην ευθεία μετά τη στροφή 3 τον προσπέρασε και ο Πέρες.

Στη συνέχεια δεν άλλαξε κάτι, καθώς Red Bull και Mercedes ακολούθησαν στρατηγική ενός πιτ-στοπ (με διαφορετικές επιλογές στα ελαστικά), με τον Ράσελ να ξαναμπαίνει στα πιτ για να «φορέσει» τη μαλακή γόμα στον προτελευταίο γύρο, προκειμένου να πάρει τον επιπλέον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο.