Στο Naftemporiki TV μίλησε ο τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς, αναφέροντας: «είμαστε αντιμέτωποι με μια αδηφάγο προχειρότητα, τόσο των funds όσο και των νομοθετούντων υπέρ των funds. Το σχέδιο «Ηρακλής» έχει καταρρεύσει, κανένας εξωδικαστικός συμβιβασμός δεν γίνεται, καμιά ρύθμιση. Τώρα η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει πέσει πάνω σε μια νομική σκόπελο, η οποία απαγορεύει τη διεξαγωγή πλειστηριασμών εκ μέρους των servicers».
Στο Naftemporiki TV μίλησε ο τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς, αναφέροντας: «είμαστε αντιμέτωποι με μια αδηφάγο προχειρότητα, τόσο των funds όσο και των νομοθετούντων υπέρ των funds. Το σχέδιο «Ηρακλής» έχει καταρρεύσει, κανένας εξωδικαστικός συμβιβασμός δεν γίνεται, καμιά ρύθμιση. Τώρα η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει πέσει πάνω σε μια νομική σκόπελο, η οποία απαγορεύει τη διεξαγωγή πλειστηριασμών εκ μέρους των servicers».
Παράλληλα, συμπλήρωσε πως «το πολιτικό κόστος θα είναι τεράστιο για όποιον επιλέξει να φέρει μια τροπολογία, η οποία θα διευκολύνει τους πλειστηριασμούς σε ένα καθεστώς απόλυτης οικονομικής καχεξίας, με τους λογαριασμούς ρεύματος να έχουν εκτοξευτεί και την ακρίβεια να καλπάζει».
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, αφού υπενθύμισε τη σφοδρή κριτική που άσκησε το κόμμα στο σχέδιο «Ηρακλής», επεσήμανε ότι «αν υπάρξει αξίωση εγγραφής των εγγυήσεων που δόθηκαν στο ελληνικό χρέος, λόγω της ατζαμοσύνης της κυβέρνησης της Ν.Δ., ο φορολογούμενος θα φορτωθεί με ως 20 δισ. ευρώ. Θα χρειαστεί μια μεγάλη δημόσια παρέμβαση για να μη χάσει ο κόσμος τα σπίτια του και να υπάρξουν ρυθμίσεις ώστε να επιλυθεί το θέμα της υπερχρέωσης χωρίς να υπάρξουν κοινωνικές τραγωδίες».
Απαντώντας σε ερώτηση των δημοσιογράφων Νικόλ Λειβαδάρη και Κώστα Καλέτσιου για το τι θα είχε πράξει ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ως κυβέρνηση για την αντιμετώπιση των υψηλών τιμών της ενέργειας, σημείωσε: «Οι κύριοι Μητσοτάκης και Σταϊκούρας επέλεξαν το μοντέλο της επιδότησης της ακρίβειας. Άφησαν, δηλαδή, τις τεράστιες τιμές να εκδηλωθούν, πήραν από τον δημόσιο κορβανά χρήματα και τις επιδότησαν. Ο ίδιοι επαίρονται ότι έχουν δώσει 10 δις για την επιδότηση των τεράστιων τιμών της ενέργειας. Εμείς λέμε ότι πρέπει να επανακρατικοποιθεί η ΔΕΗ, να μην έχει στόχο τα κέρδη αλλά την απρόσκοπτη παροχή ρεύματος σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις, ώστε η διεθνής αναταραχή να μην πέσει ολόκληρη επάνω στην οικονομία και στους πολίτες, να διατιμηθούν τα κέρδη των εμπόρων, να φορολογηθούν τα υπερκέρδη που πραγματοποίησαν το προηγούμενο διάστημα και να μειωθούν οι φόροι στο ελάχιστο δυνατό σημείο, κάτι που επιτρέπεται πλέον και από την Ε.Ε.».
Σε ό,τι αφορά τις υποδομές και τις μεταφορές, ως αρμόδιος τομεάρχης της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, υπογράμμισε ότι αυτή τη στιγμή «η Ελλάδα στερείται σιδηροδρόμου, υπάρχουν μέρες που δεν κινείται ούτε ένα τρένο στη χώρα και άλλες κατά τις οποίες κυριαρχούν οι καθυστερήσεις και οι αναβολές δρομολογίων. Στις αστικές συγκοινωνίες έχουμε, κάθε 15 με 20 μέρες, μια αυτανάφλεξη λεωφορείου, ενώ το Ελεγκτικό Συνέδριο έχει βάλει δύο φορές στοπ στη σύμβαση ΟΑΣΑ – ΚΤΕΛ. Στην ΕΥΔΑΠ επιχείρησαν την ιδιωτικοποίηση του Εξωτερικού Υδροδοτικού Συστήματος Αττικής και τους σταμάτησε το ΣτΕ. Δεν υπάρχει κάτι που να μην έχει σκάσει στα χέρια τους». Για να καταλήξει: «Η κυβέρνηση Μητσοτάκη χαρακτηρίζεται από εμπάθεια για όσα έργα ξεκινήσαμε εμείς και για αυτό τα πάγωσε και από απόλυτη διοικητική ανεπάρκεια».