Ο όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ, ως πρόσφατο μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), συμμετείχε για πρώτη φορά φέτος στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών!
Ο όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ, ως πρόσφατο μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), συμμετείχε για πρώτη φορά φέτος στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών!
Από τις 3 έως και τις 7 Οκτωβρίου γιόρτασε με τους εργαζομένους του μέσα από μια σειρά δράσεων: γευστικές εκπλήξεις, ερωτηματολόγιο ικανοποίησης εργαζομένου αλλά και ψηφοφορία της καλύτερης ιστορίας εξυπηρέτησης που μοιράστηκαν οι εργαζόμενοι, σε ένα κουίζ με τίτλο “Πες μια ιστορία”!
Σε αυτή τη γιορτή, ξεχωριστή θέση είχε το τμήμα διανομής του ομίλου, μετά και την πρόσφατη βράβευση για την “Καλύτερη πολιτική παράδοσης παραγγελιών”, στα Best In Pharmacy Awards. Το βραβείο “ταξίδεψε” σε όλες τις εταιρείες του και φωτογραφήθηκε με το τμήμα διανομής καθεμιάς. Αντίστοιχα posts έγιναν σε Facebook και LinkedIn για την ανάδειξη της καλύτερης ομάδας.
Ειδικά για φέτος, παραχωρήθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο εξυπηρέτησης Πελατών, το ειδικό βραβείο “Super Heros” για να “φωτίσει” τους ανθρώπους και τις ομάδες πίσω από την αξία της εξυπηρέτησης. Με μεγάλη χαρά, γι’ αυτή τη χρονιά, ο όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ απένειμε το συγκεκριμένο βραβείο στο τμήμα διανομής της ΣΥΝΦΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!
Με τη συμμετοχή σε αυτή τη γιορτή, ο ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ σκοπό είχε όχι μόνο να ευαισθητοποιήσει για την αξία εξυπηρέτησης πελατών, αλλά και να ενισχύσει το ηθικό των εργαζομένων και την ομαδική εργασία, επιβραβεύοντάς τους και υπενθυμίζοντα