Η αυλαία στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας, το παλαιότερο Φεστιβάλ κινηματογράφου στον κόσμο που ξεκινά φέτος στις 31 Αυγούστου, πέφτει με…Jo Nesbo.
Η αυλαία στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας, το παλαιότερο Φεστιβάλ κινηματογράφου στον κόσμο που ξεκινά φέτος στις 31 Αυγούστου, πέφτει με…Jo Nesbo.
Η 79η διοργάνωση θα αποχαιρετήσει το κοινό στις 10 Σεπτεμβρίου 2022 με το «The Hanging Sun», την αγγλόφωνη μεταφορά στη μεγάλη οθόνη του μυθιστορήματος «Περισσότερο αίμα» του Jo Nesbo (που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μεταίχμιο), σε σκηνοθεσία του Ιταλού Francesco Carrozzini και με πρωταγωνιστές τους Peter Mullan, Charles Dance και Alessandro Borghi.
Η υπόθεση
Η κάμερα ακολουθεί τον εκτελεστή Τζον, ο οποίος βρίσκεται σε φυγή αφού πρόδωσε τον μεγαλύτερο άρχοντα του εγκλήματος του Όσλο: τον «Ψαρά». Καταφεύγοντας σε μια απομονωμένη γωνιά της Νορβηγίας τόσο βόρεια που ο ήλιος δεν δύει ποτέ, ο Τζον ελπίζει να βρει καταφύγιο στην καλύβα ενός βοσκού. Αλλά ο ήλιος του μεσονυκτίου οδηγεί σιγά σιγά τον Τζον στην παράνοια… Και τότε ανακαλύπτει ότι οι άντρες του «Ψαρά» πλησιάζουν…
Ο σκηνοθέτης σημειώνει: «Όταν διάβασα για πρώτη φορά το μυθιστόρημα του Nesbo, Περισσότερο αίμα, βρισκόμουν στην Καλιφόρνια, σε έναν τόπο πολύ διαφορετικό από τα τοπία που περιέγραφε. Ωστόσο, ένιωσα αμέσως πάθος για αυτήν την ιστορία στην άκρη του κόσμου. Όλη η δουλειά που έκανα στη συνέχεια -εσωτερική και κατά συνέπεια για την ταινία- οδήγησε σε ένα ανώμαλο, εκπληκτικό και καθαρτικό ταξίδι. Εκείνη την περίοδο έγινα πατέρας και έμαθα τι σημαίνει να είσαι γιος. Η γραφή του Stefano Bises έδωσε μεγάλη δυναμική, συμβάλλοντας στη στερέωση ενός ρομαντικού δράματος με το τσιμέντο του νουάρ. Και τέλος, η επαφή με αυτούς τους σπάνιους, ταλαντούχους ηθοποιούς μού αποκάλυψε τη μαγεία του να κάνω σινεμά, ένα όνειρο που πάντα είχα και που έχει γίνει πλέον πραγματικότητα».
Η συνέχεια του μπεστ σέλερ «Αίμα στο χιόνι» καλεί τον αναγνώστη να λύσει ένα ιδιότυπο σταυρόλεξο: Ποιος είναι ο Ουλφ; Και τι σχέση έχει με τον μεγαλομαφιόζο Ψαρά; Γιατί ένας πληρωμένος δολοφόνος ν’ αδυνατεί να σκοτώσει; Και πώς γίνεται το πτώμα ενός ανθρώπου που δολοφονείται στο Όσλο να εμφανίζεται στη Βραζιλία;