Ποιος δεν έχει ακούσει τον όρο "Αutobahn"; Όλοι τον γνωρίζουν - είτε έχουν οδηγήσει σε αυτόν είτε όχι. Και παρά το ότι πολλοί το πιστεύουν μέχρι σήμερα: Τους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους δεν τους έφτιαξαν οι Ναζί.
Ποιος δεν έχει ακούσει τον όρο "Αutobahn"; Όλοι τον γνωρίζουν - είτε έχουν οδηγήσει σε αυτόν είτε όχι. Και παρά το ότι πολλοί το πιστεύουν μέχρι σήμερα: Τους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους δεν τους έφτιαξαν οι Ναζί.
Ο σημερινός A555 , ο πρώτος αυτοκινητόδρομος στη Γερμανία, μεταξύ Βόννης και Κολωνίας εγκαινιάστηκε 90 χρόνια πριν.Το χαρακτηριστικό του: Παντελής απουσία διασταυρώσεων, παρα μόνο έξοδοι και κόμβοι. Και φυσικά χωρίς κανένα φωτεινό σηματοδότη, ενώ υπήρχαν τουλάχιστον δυο λωρίδες κυκλοφορίας.
Ο δρόμος συνδέθηκε με τον Χίτλερ καθώς ο ναζί δικτάτορας έχει συνδεθεί ιστορικά με τους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους. Ο λόγος; Μετά την κατάληψη της εξουσίας από τους Ναζί επιτάχυνε την κατασκευή τους, εξυπηρετώντας έτσι την προπαγάνδα του Εθνικοσοσιαλισμού
Μετά τον Β' Παγκόσμιο ξεκίνησε άμεσα η ανακατασκευή των γερμανικών αυτοκινητοδρόμων, κυρίως στο δυτικό τμήμα της τότε χωρισμένης Γερμανία
Το χαρακτηριστικό που έχει κάνει τους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους διάσημους - και αρκετά αγαπητούς για πολλούς είναι έναΤο όριο ταχύτητας απουσιάζει εντελώς σε πάνω από 9.000 χιλιόμετρα απόσταση - εφόσον φυσικά η κίνηση το επιτρέπει. Κάτι τέτοιο δεν υπάρχει σε καμία άλλη χώρα της Ευρώπης. Φυσικά οι αντιδράσεις για θέματα ασφάλειας και περιβάλλοντος είναι πολλές.
Ο Α555 διαρκώς επισκευάζεται και ανανεώνεται. Έτσι για να παραμένει ακόμα και στα 90 του "σε φόρμα".