Τα McDonald's ανέβασαν την τιμή του cheeseburger για πρώτη φορά μετά από περισσότερα από 14 χρόνια, λόγω των αυξανόμενων πιέσεων κόστους. Στην Ελλάδα επίσης έχει αυξηθεί η τιμή του τσιζμπέργκερ στα 1,2€.
Τα McDonald's ανέβασαν την τιμή του cheeseburger για πρώτη φορά μετά από περισσότερα από 14 χρόνια, λόγω των αυξανόμενων πιέσεων κόστους. Στην Ελλάδα επίσης έχει αυξηθεί η τιμή του τσιζμπέργκερ στα 1,2€.
Η αλυσίδα fast food είπε ότι τα εστιατόρια της στο Ηνωμένο Βασίλειο θα αυξήσουν την τιμή από 0,10 έως 0,2 λίρες σε ορισμένα είδη. Ένα cheeseburger κοστίζει πλέον από 0,99, 1,19 λίρες.
Οι εταιρείες αντιμετωπίζουν αυξημένο κόστος για αγαθά όπως καύσιμα, μισθοί και πρώτες ύλες, με τις τιμές να αυξάνονται με τον ταχύτερο ρυθμό τους εδώ και 40 χρόνια.
Σε ένα email προς τους πελάτες, ο διευθύνων σύμβουλος της McDonald's στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, Άλιστερ Μακρόου, δήλωσε ότι η εταιρεία αντιμετωπίζει «δύσκολες επιλογές» σχετικά με τις τιμές της. «Κατανοούμε ότι τυχόν αυξήσεις τιμών δεν είναι καλά νέα, αλλά καθυστερήσαμε και ελαχιστοποιήσαμε αυτές τις αλλαγές για όσο διάστημα μπορούσαμε», είπε, προσθέτοντας ότι ορισμένες τιμές δεν επηρεάστηκαν.
Ορισμένες τιμές θα συνεχίσουν να διαφέρουν μεταξύ διαφορετικών εστιατορίων, καθώς ορισμένα λειτουργούν από δικαιοδόχους, οι οποίοι μπορούν να ορίσουν τις τιμές με βάση τις συστάσεις της McDonald's.
Άλλα είδη που θα έχουν ανατίμηση περιλαμβάνουν πρωινά γεύματα, καφέδες, κουτιά McNugget και αναβαθμίσεις από μεσαία σε μεγάλα γεύματα, είπε η εταιρεία.
Εάν η τιμή ενός cheeseburger McDonald's είχε αυξηθεί ανάλογα με τον πληθωρισμό, θα κόστιζε τώρα 1,42 λίρες.
Τα McDonald's έχουν περισσότερα από 36.000 εστιατόρια σε περισσότερες από 100 χώρες.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από BBC