Κοινωνία
Τρίτη, 26 Ιουλίου 2022 13:06

Δίκη Φιλιππίδη: Παρών στο δικαστήριο ο κατηγορούμενος μετά την απόφαση να αποφυλακιστεί

Χωρίς χειροπέδες και συνοδευόμενος από τους δικηγόρους του μπήκε το πρωί της Τρίτης στην αίθουσα του Μεικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Αθήνας ο Πέτρος Φιλιππίδης.

Χωρίς χειροπέδες και συνοδευόμενος από τους δικηγόρους του μπήκε το πρωί της Τρίτης στην αίθουσα του Μεικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Αθήνας ο Πέτρος Φιλιππίδης.

Μετά την απόφαση του δικαστηρίου να τον αφήσει ελεύθερο με περιοριστικούς όρους, ο κατηγορούμενος ηθοποιός προσήλθε στα δικαστήρια, καθώς συνεχίζεται η δίκη του.

Στο βήμα κατέθεσε φίλος της πρώτης γυναίκας που τον καταγγέλλει για βιασμό, ο οποίος ανεφερε ότι στις εξετάσεις της σχολής ο Φιλιππίδης της είχε τηλεφωνήσει για να τη συγχαρεί, προτείνοντάς της να συναντηθούν. Όπως αργότερα του εκμυστηρεύτηκε η κοπέλα, «στη συνάντηση ήταν μόνοι στα γραφεία. Εκείνος είχε ερωτική διάθεση. Εκείνη θέλησε να φύγει από τον χώρο. Ο Φιλιππίδης την εμπόδισε, την έσπρωξε σε ένα τραπέζι και προέβη σε πράξη που συνιστά βιασμό. Η κοπέλα είχε σοκαριστεί από τη βιαιότητα. Προσπάθησε να αντιδράσει και ο κατηγορούμενος θύμωσε και την άφησε».

Ο μάρτυρας κατέθεσε ότι «ο Φιλιππίδης εξακολουθούσε να την καλεί στο τηλέφωνο και πως η κοπέλα δεν ήθελε να έρθει σε ρήξη με έναν τόσο εδραιωμένο άνθρωπο στον χώρο, γιατί δεν ήξερε τι συνέπειες θα είχε όλο αυτό. Όταν τον Σεπτέμβριο δέχτηκε τηλεφώνημα από τη βοηθό του, Αλίνα Κωτσοβούλου, για τη δουν για έναν ρόλο, της είπα να πάει και να αγνοήσει αυτό που είχε γίνει. Αλλά και στη δεύτερη συνάντηση έγιναν τα ίδια. Αποφάσισε να φύγει και να μη διεκδικήσει τον ρόλο. Όταν της τηλεφώνησε, του είπε ότι υπάρχει πρόβλημα στη συμπεριφορά του. Τότε εκείνος εξαγριώθηκε και της είπε ότι θα φροντίσει να μη δει ξανά θέατρο, ούτε από το απέναντι πεζοδρόμιο».

Πρόεδρος: Για ποιο λόγο δέχτηκε να πάει και δεύτερη φορά στον κατηγορούμενο; Σας ρωτώ γιατί οι άλλες καταγγέλλουσες είπαν κατηγορηματικά ότι δεν θα συνεργαζόντουσαν μαζί του ξανά.

Μ: Ο Φιλιππιδης ήταν ένας άνθρωπος που θα τον συναντούσε πολλές φορές μπροστά της. Η νοοτροπία που υπήρχε ήταν ότι στο θέατρο ματώνουμε, κάνουμε οποιαδήποτε θυσία, ανεξάρτητα από τι μας συμβαίνει ψυχικά ή σωματικά. Πίστευε πως δεν θα συμβεί ξανά.

naftemporiki.gr