Για «σημαντική εξέλιξη για την Κρήτη» σχετικά με τον ΒΟΑΚ έκανε λόγο σε δήλωσή του ο πρωθυπουργός. Σύμφωνα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ύστερα από μια μακρά διαδικασία διαβούλευσης που διήρκησε περισσότερο από έναν χρόνο, εγκρίθηκαν χθες οι περιβαλλοντικοί όροι του Βόρειου Οδικού Άξονα για το τμήμα Χανιά - Ηράκλειο.
Για «σημαντική εξέλιξη για την Κρήτη» σχετικά με τον ΒΟΑΚ έκανε λόγο σε δήλωσή του ο πρωθυπουργός. Σύμφωνα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ύστερα από μια μακρά διαδικασία διαβούλευσης που διήρκησε περισσότερο από έναν χρόνο, εγκρίθηκαν χθες οι περιβαλλοντικοί όροι του Βόρειου Οδικού Άξονα για το τμήμα Χανιά - Ηράκλειο. «Για να φτάσουμε σε αυτό το αποτέλεσμα, χρειάστηκε η διαρκής και εξαντλητική συνεργασία των αρμόδιων υπουργείων Υποδομών και Μεταφορών και Περιβάλλοντος και των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Κρήτης, που συνέβαλαν ουσιαστικά και δημιουργικά στην οριστικοποίηση του μεγάλου έργου. Τώρα ανοίγει ο δρόμος για να ξεκινήσει η β΄ φάση του διαγωνισμού και εντός του 2023 να αρχίσει η κατασκευή του» τόνισε.
Όπως εξήγησε, το δεύτερο έργο, που υλοποιείται μέσω ΣΔΙΤ, Χερσόνησος - Νεάπολη, έχει ήδη προσωρινό ανάδοχο και τα εργοτάξια θα στηθούν τους επόμενους μήνες, εντός του 2022. Παράλληλα, τις επόμενες μέρες υπογράφεται η σύμβαση και ξεκινούν οι εργασίες και για το έργο από τη Νεάπολη ως τον Άγιο Νικόλαο. Οι μελέτες για το Κίσσαμος - Χανιά ολοκληρώνονται, ενώ με γοργούς ρυθμούς προχωρούν και για τα τμήματα ανατολικά του Αγίου Νικολάου.
«Ο ΒΟΑΚ, που ήταν για δεκαετίες το μεγάλο ζητούμενο για ολόκληρο το νησί, μέσα σε 3 χρόνια παίρνει σάρκα και οστά. Ήταν μια δέσμευση την οποία είχα αναλάβει προσωπικά και γίνεται πράξη. Μελέτες ολοκληρώνονται, εγκρίσεις δίνονται και σύντομα όλοι οι Κρητικοί θα δουν εργοτάξια να στήνονται. Η Κρήτη αποκτά επιτέλους τον δρόμο που της αξίζει. Και με αυτόν τον δρόμο, σε συνδυασμό και με όλα τα έργα που έχουν δρομολογηθεί, θα εκπληρώσει τη μεγάλη αναπτυξιακή της δυναμική. Αυτό είπαμε, αυτό κάνουμε».