Η UEFA ανακοίνωσε σήμερα (18/7) την OPPO ως επίσημο συνεργάτη του UEFA Champions League, καθώς και των UEFA Super Cup, UEFA Futsal Champions League Finals και UEFA Youth League, για τις επόμενες δύο σεζόν.
Η UEFA ανακοίνωσε σήμερα (18/7) την OPPO ως επίσημο συνεργάτη του UEFA Champions League, καθώς και των UEFA Super Cup, UEFA Futsal Champions League Finals και UEFA Youth League, για τις επόμενες δύο σεζόν.
Η κινεζική εταιρεία κατασκευής smartphone είναι η πρώτη κινεζική μάρκα που συνεργάζεται με την κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση της UEFA, το Champions League, ενώ θα συνεργαστεί στενά και με την Ευρωπαϊκή Συνομοσπονδία για να αναδείξει συναρπαστικές στιγμές εντός κι εκτός γηπέδου και να βοηθήσει τους οπαδούς να καταθέσουν, ακούσουν και μοιραστούν στιγμές από τις σεζόν 2022-23 και 2023-24.
Ο Γκι-Λοράν Επστάιν, διευθυντής μάρκετινγκ της UEFA, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε την OPPO στην οικογένεια των χορηγών της UEFA με τη μεγαλύτερη διασυλλογική διοργάνωση στον κόσμο: το UEFA Champions League. Η OPPO είναι παγκόσμιος ηγέτης στην τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας και, μαζί, ανυπομονούμε να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας για να συνδεθούμε και να εμπνεύσουμε τους οπαδούς του ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο».
Ο Γουίλιαμ Λιού, πρόεδρος του Global Marketing της OPPO, ανέφερε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την UEFA για να εμπνεύσουμε τους φίλους του ποδοσφαίρου κατά τη διάρκεια των αγώνων της UEFA. Στην OPPO, πιστεύουμε στη δύναμη της καινοτομίας για να μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε τις προκλήσεις της ζωής κι αυτή η συνέργεια, με την επιθυμία της UEFA να αγωνιστεί μπροστά στις αντιξοότητες, κάνει αυτή τη συνεργασία τέλεια».
Η OPPO θα έχει υψηλή ορατότητα, εμφανιζόμενη σε φόντο εκπομπής και γηπέδων, συμπεριλαμβανομένης της εκτεταμένης περιμετρικής διαφήμισης, του ιστότοπου του UEFA Champions League και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Επιπλέον, η OPPO θα προσφέρει στους φίλους του ποδοσφαίρου τη μοναδική ευκαιρία να απαθανατίσουν σημαντικές στιγμές με τα smartphone OPPO, κατά τη διάρκεια της σεζόν του UEFA Champions League.
Η OPPO ενώθηκε κατά συνέπεια με τη Heineken, το PlayStation, την PepsiCo, την Mastercard, την FedEx και την Just Eat Takeaway.com, ως επίσημοι παγκόσμιοι χορηγοί του UEFA Champions League.