Η British Airways ακυρώνει άλλες 10.300 πτήσεις κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής ταξιδιωτικής περιόδου αιχμής, καθώς ο αερομεταφορέας παλεύει με μια συνεχιζόμενη κρίση προσωπικού που έχει συμβάλει στο ταξιδιωτικό χάος σε όλη την Ευρώπη.
Η British Airways ακυρώνει άλλες 10.300 πτήσεις κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής ταξιδιωτικής περιόδου αιχμής, καθώς ο αερομεταφορέας παλεύει με μια συνεχιζόμενη κρίση προσωπικού που έχει συμβάλει στο ταξιδιωτικό χάος σε όλη την Ευρώπη.
Με τον τελευταίο γύρο ακυρώσεων, που έρχονται μετά την ανακοίνωση μειώσεων από τον αερομεταφορέα νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, θα έχει ισοδυναμεί με περίπου το 13% του προγράμματός του. Όλες οι ακυρώσεις αφορούν δρομολόγια μικρών αποστάσεων, χωρίς να επηρεάζονται οι πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.
Την Τρίτη, η Βritish δήλωσε ότι μειώνει το χρονοδιάγραμμά της κατά 11% μέχρι τον Οκτώβριο.
Η εταιρεία έχει πληγεί περισσότερο από την κρίση προσωπικού που πλήττει αεροδρόμια και αεροπορικές εταιρείες σε όλη την Ευρώπη, αφού η μονάδα IAG SA απέλυσε περίπου 10.000 εργαζόμενους στην κορύφωση της πανδημίας.
«Δεν υποτιμούμε τον αντίκτυπο που θα έχει αυτό και κάνουμε ό,τι μπορούμε» για να επαναφέρουμε τα ταξιδιωτικά σχέδια σε καλό δρόμο, δήλωσε εκπρόσωπος της British σε ένα email. «Είμαστε σε επαφή για να ζητήσουμε συγγνώμη και να προσφέρουμε επιλογές εκ νέου κράτησης για νέες πτήσεις με εμάς ή με άλλη αεροπορική εταιρεία το συντομότερο δυνατό ή για την πλήρη επιστροφή χρημάτων».
Νωρίτερα την Τετάρτη, ο αερομεταφορέας είπε ότι προσέλαβε τον επικεφαλής επιχειρησιακό διευθυντή της ολλανδικής ανταγωνίστριας KLM με επίκεντρο τη βελτίωση της επιχειρησιακής ανθεκτικότητας και την άρση του αριθμού προσωπικού για να μειώσει το έλλειμμα.
Τον περασμένο μήνα, ορισμένοι από τους εργαζόμενους στο check-in της εταιρείας στον κεντρικό κόμβο του στο Χίθροου του Λονδίνου δήλωσαν ότι θα αποχωρήσουν κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής των διακοπών, αφού ο αερομεταφορέας αρνήθηκε να αντιστρέψει τη μείωση μισθού κατά 10% που επιβλήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
naftemporiki.gr