Η Ατλέτικο Μαδρίτης συνεχίζει την αναζήτηση χορηγού για τα δικαιώματα ονομασίας του γηπέδου της (Metropolitano) κι ελπίζει να έχει τελειώσει μ΄ αυτή τη διαδικασία πριν την έναρξη του φετινού πρωταθλήματος.
Η Ατλέτικο Μαδρίτης συνεχίζει την αναζήτηση χορηγού για τα δικαιώματα ονομασίας του γηπέδου της (Metropolitano) κι ελπίζει να έχει τελειώσει μ΄ αυτή τη διαδικασία πριν την έναρξη του φετινού πρωταθλήματος.
Ο σύλλογος έχει διαπραγματευτεί τα τελευταία χρόνια με πολλές πολυεθνικές, συμπεριλαμβανομένης της Allianz, με την οποία είχε σημειωθεί σημαντική πρόοδος, αλλά υπήρξε επιτυχής.
Σύμφωνα με αναφορές του 2Playbook, οι «Ροχιμπλάνκος» βρίσκονται σε συζητήσεις με την εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων Civitas. «Το έργο της συνεργασίας είναι πολύ προχωρημένο και περιλαμβάνει πολλά τμήματα της Cívitas, αλλά τίποτα δεν έχει κλείσει ακόμα», εξηγούν πηγές του συλλόγου.
Η Civitas θα αντικαταστήσει τη Wanda, που πλήρωσε 50 εκατομμύρια ευρώ για τις πέντε σεζόν στις οποίες πρόσθεσε το όνομά της στην αθλητική εγκατάσταση.
Εάν γινόταν συμφωνία για τα δικαιώματα ονομασίας του γηπέδου, η Ατλέτικο θα ολοκλήρωνε την κύρια πυραμίδα των χορηγών της, ξεκινώντας με την είσοδο τής WhaleFin ως νέος βασικός συνεργάτης κι ένα συμβόλαιο ρεκόρ για τον σύλλογο, ύψους 42 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως μέχρι το 2027.
Μετά είναι η Hyundai, η οποία παρέτεινε πρόσφατα τη συμφωνία χορηγίας της, η οποία απαιτεί το λογότυπο της αυτοκινητοβιομηχανίας να εμφανίζεται στο μανίκι της στολής της ομάδας που ηγείται ο Ντιέγκο Σιμεόνε.
Στο πίσω μέρος της φανέλας, κάτω από τους αριθμούς, φαίνεται η Ria Money Transfer, η συμφωνία της οποίας λήγει το 2024, ενώ η Nike έχει επίσης μακροχρόνια συμφωνία, έως το 2026.