To Grand Prix του Σίλβερστόουν σημαδεύτηκε από το σοκαριστικό ατύχημα με πρωταγωνιστή τον Ζου της Alfa Romeo, καθώς στην εκκίνηση του αγώνα το μονοθέσιο του Κινέζου πιλότου γύρισε ανάποδα, σύρθηκε για αρκετά μέτρα στην άσφαλτο και στην συνέχεια... απογειώθηκε πάνω από τα προστατευτικά λάστιχα.
To Grand Prix του Σίλβερστόουν σημαδεύτηκε από το σοκαριστικό ατύχημα με πρωταγωνιστή τον Ζου της Alfa Romeo, καθώς στην εκκίνηση του αγώνα το μονοθέσιο του Κινέζου πιλότου γύρισε ανάποδα, σύρθηκε για αρκετά μέτρα στην άσφαλτο και στην συνέχεια... απογειώθηκε πάνω από τα προστατευτικά λάστιχα.
Ο νεαρός οδηγός βγήκε από το αμάξι χωρίς να έχει υποστεί το παραμικρό και σε αυτό ευθύνεται το Halo! Το ᾽᾽φωτοστέφανο᾽᾽ που σώζει ζωές στη Formula1, έχοντας κάνει... πρεμιέρα στο φλεγόμενο αυτοκίνητο του Γκροζάν στον αγώνα του Μπαχρέιν το 2020. «Δεν ήμουν υπέρ του Ηalo πριν από μερικά χρόνια, αλλά νομίζω πως είναι το καλύτερο πράγμα που φέραμε στη Formula 1 και χωρίς αυτό δεν θα μπορούσα να σας μιλάω σήμερα», είχε πει μέσα από το νοσοκομείο ο πιλότος.
Τι είναι, λοιπόν, το Halo, το οποίοι αρκετοί οδηγοί δεν είδαν και με την καλύτερη ματιά αλλά πλέον έχει αποδειχθεί σωτήριο;
Είναι ένα προστατευτικό κάγκελο γύρω από το κόκπιτ που έχει ως πρωταρχικό στόχο να προστατεύει το κεφάλι του οδηγού. Έχει κατασκευαστεί από τιτάνιο, είναι απίστευτα άκαμπτο και σε όσα ατυχήματα έχουν συμβεί από το 2018 και έπειτα, παραμένει άθικτο και στη θέση του παρόλες τις σφοδρές συγκρούσεις.
Η ιδέα ανήκει στη Mercedes, η οποία είχε παρουσιάσει το 2015 το σύστημα προστασίας. Αρχικά υπήρχαν αντιδράσεις και από τις ομάδες λόγω του ότι αύξανε το βάρος του μονοθεσίου, ωστόσο, μετά από μελέτες και έρευνες, το Halo κατάφερε να γίνει απόλυτα αποτελεσματικό, χωρίς να επιβαρύνει ιδιαίτερα τα μονοθέσια.