«Πρωτιά» της Tesla, καταγράφεται στα ατυχήματα που αφορούν προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, σύμφωνα με ομοσπονδιακά στοιχεία που δημοσιεύθηκαν σήμερα. Συγκεκριμένα, σχεδόν το 70% των αναφερόμενων ατυχημάτων που καταγράφηκαν από τον περασμένο Ιούνιο, αφορούν τα οχήματα της αυτοκινητοβιομηχίας του Έλον Μασκ.
«Πρωτιά» της Tesla, καταγράφεται στα ατυχήματα που αφορούν προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, σύμφωνα με ομοσπονδιακά στοιχεία που δημοσιεύθηκαν σήμερα. Συγκεκριμένα, σχεδόν το 70% των αναφερόμενων ατυχημάτων που καταγράφηκαν από τον περασμένο Ιούνιο, αφορούν τα οχήματα της αυτοκινητοβιομηχίας του Έλον Μασκ.
Ωστόσο, όπως αναφέρει το cnbc που έδωσε στην δημοσιότητα τα στοιχεία, οι ειδικοί προειδοποίησαν ότι τα δεδομένα είναι ελλιπή και δεν προορίζονται να υποδείξουν ποια συστήματα κατασκευαστών αυτοκινήτων μπορεί να είναι ασφαλέστερα.
Συγκεκριμένα, η Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας είπε ότι τα στοιχεία δημοσιοποιήθηκαν ώστε να βοηθήσουν στον γρήγορο εντοπισμό πιθανών ελαττωμάτων.
«Θα συμβούλευα να είστε προσεκτικοί πριν επιχειρήσετε να βγάλετε συμπεράσματα με βάση μόνο τα δεδομένα που δημοσιεύουμε. Στην πραγματικότητα, τα δεδομένα από μόνα τους μπορεί να εγείρουν περισσότερες ερωτήσεις από ό,τι απαντούν”, δήλωσε οσυνέντευξης Τύπου.
Πάντως τα δεδομένα έδειξαν πως καταγράφηκαν 273 ατυχήματα με αυτοκίνητα της Tesla, σε σύνολο 392 ατυχήματων που αναφέρθηκαν από 11 αυτοκινητοβιομηχανίες και έναν προμηθευτή από τον Ιούνιο του 2021 έως τις 15 Μαΐου φέτος,
Η Honda ήταν δεύτερη με 90 αναφερόμενα ατυχήματα, ακολουθούμενη από τη Subaru με 10 και τη Ford Motor με πέντε.
Όλες οι άλλες εταιρείες ανέφεραν τέσσερα ή λιγότερα ατυχήματα, συμπεριλαμβανομένης της Toyota με τέσσερα, της BMW με τρία και της General Motors με δύο.
Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μπορούν να ανιχνεύσουν και να βοηθήσουν ώστε να αποφευχθεί η σύγκρουση με άλλα οχήματα αλλά και πεζούς - οποιαδήποτε στιγμή, μέρα ή νύχτα με ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις, καθώς και με παλμικές προειδοποιήσεις φρένων όταν χρειάζεται.
Και αν επίκειται σύγκρουση ή εάν πρόκειται να μπει οδηγός στη πορεία ενός επερχόμενου οχήματος σε μια διασταύρωση, το αυτοκίνητο μπορεί να φρενάρει αυτόματα.
Ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της GM, επιτρέπουν τη χρήση των συστημάτων μόνο σε καθορισμένους αυτοκινητόδρομους.
Η Tesla και άλλοι επιτρέπουν την ευρύτερη χρήση, συμπεριλαμβανομένων των τοπικών δρόμων.
Ενώ τα αυτοκίνητα Tesla με την τεχνολογία “Autopilot” της εταιρείας είχαν τα περισσότερα ατυχήματα, πιστεύεται ότι η εταιρεία έχει επίσης τον μεγαλύτερο αριθμό οχημάτων με τέτοια συστήματα στο δρόμο.
Ο Έλον Μασκ δήλωσε πρόσφατα στο Twitter ότι η τελευταία έκδοση του FSD Beta της εταιρείας θα κυκλοφορήσει σε 100.000 αυτοκίνητα.
Η εταιρεία πάντως δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχολιασμό των στοιχείων που είδαν το φως της δημοσιότητας.
naftemporiki.gr