Η Red Bull του Σέρχιο Πέρες είδε πρώτη την καρό σημαία στο γκραν πρι του Μονακό, έβδομος αγώνας της χρονιάς στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ένα.
Η Red Bull του Σέρχιο Πέρες είδε πρώτη την καρό σημαία στο γκραν πρι του Μονακό, έβδομος αγώνας της χρονιάς στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ένα.
Ο αγώνας στο πριγκιπάτο ήταν αρκετά… επεισοδιακός, λόγω της έντονης βροχόπτωσης. Η εκκίνηση του αγώνα καθυστέρησε μια ώρα, λόγω των καιρικών συνθηκών, αλλά κι όταν αυτή δόθηκε η κούρσα δεν διεξήχθη σε φυσιολογικές συνθήκες, λόγω της ολισθηρότητας του οδοστρώματος.
Δεύτερος ήταν ο Ισπανός Κάρλος Σάινθ (Ferrari) και τρίτη η άλλη Red Bull, του Ολλανδού παγκόσμιου πρωταθλητή και πρωτοπόρου στη βαθμολογία των οδηγών, Μαξ Φερστάπεν. Ο Σαρλ Λεκλέρ τερμάτισε στην τέταρτη θέση, κυρίως λόγω των επιλογών της ομάδας του.
Οι άνθρωποι της Ferrari ειδοποίησαν τον Μονεγάσκο πιλότο να μπει στα πιτ για αλλαγή ελαστικών, ο Λεκλέρ εισήλθε και τότε εκείνοι άλλαξαν αμέσως απόφαση ειδοποιώντας τον να μείνει στον αγώνα, προκαλώντας την οργή του!
Στους πρώτους 15 γύρους τα μονοθέσια έκαναν απλά στροφές σε μια προσπάθεια να στεγνώσει η πίστα, με τα στρατηγεία των ομάδων να δίνουν μάχες τακτικής σχετικά με τα ελαστικά που θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουν. Τελικά μετά από μπρος-πίσω, με μέσα και βρόχινα ελαστικά, όλοι οι πιλότοι χρησιμοποίησαν στεγνά λάστιχα και ξεκίνησε η μάχη.
Αυτή βέβαια δεν ήταν συνεχής, λόγω των συνεχών προβλημάτων από τρακαρίσματα. Ο αγώνας διακόπηκε στον 30ό γύρο για περίπου ένα ημίωρο, μετά τη σύγκρουση του Μικ Σουμάχερ με τις προστατευτικές μπάρες, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να διαλυθεί το μονοθέσιο του, με τον νεαρό Γερμανό οδηγό να μην αντιμετωπίζει, ευτυχώς, κανένα πρόβλημα τραυματισμού.
Ο Πέρες πήρε την πρωτοπορία και κατάφερε να την κρατήσει έως τέλος, κατακτώντας την τρίτη νίκη της καριέρας του και σίγουρα την πιο σημαντική.
Η πρώτη δεκάδα: